Календар новин

пн вт ср чт пт сб нд
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
 
 
 
 
пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
 
 
 
 

Онлайн трансляция

05.02.2018 | 14:40

Міністерство охорони здоров’я у партнерстві з громадськими організаціями, що працюють у сфері психічного здоров’я, ініціює проект «Лінія життя. Україна». Його суть – створення національної телефонної гарячої лінії для емоційної підтримки українців та запобігання самогубству.

Ситуація щодо самогубств у нас є вкрай тривожною: Україна є однією із 25 країн світу з найвищими показниками суїцидів, водночас, наші показники є одними із найвищих у Європі. Військовий конфлікт на Сході країни посилює емоційну кризу.

Саме тому в.о. Міністра охорони здоров’я доктор Уляна Супрун ініціювала створення проекту «Лінія життя. Україна».

– Самогубство – це трагедія, яка стосується не лише однієї людини, а й рідних і усього народу. Формуючи розуміння проблем цих людей та налаштованість їм допомогти, можна реально запобігти самогубству. Я дуже вдячна громадським організаціям, які сьогодні працюють разом задля порятунку українців, – зазначила доктор Уляна Супрун.

Очолив проект Піт Шмігель, міжнародний експерт і колишній генеральний директор громадської організації «LifelineAustralia» – гарячої лінії, яка щороку надавала емоційну підтримку понад 1 млн австралійців.

– Робота, яку проводять неурядові організації в Україні у сфері психічного здоров’я, надихає. Важливо так само мати лідерство в цьому питанні самого Міністра. Важливо також, що у нас є спільне бачення проблеми і шляхів її подолання: представники неурядових організацій погоджуються, що для підтримки більшої кількості людей потрібен комплексний підхід на національному рівні, – підсумував результати зустрічей з ключовими неурядовими організаціями Піт Шмігель, українець за походженням.

Найкращі світові практики організації подібної гарячої лінії зводяться до таких елементів: робота в режимі 24/7/365 (24 години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік), безкоштовні дзвінки, анонімність, максимальна емпатія до клієнта, ґрунтовне навчання персоналу і створення єдиної національної системи з одним контактним номером.

«В Австралії завдяки роботі національної гарячої лінії вдається рятувати 50 тисяч життів щороку. Ми впевнені, що створення такої лінії тут допоможе врятувати життя багатьом українцям. Коли українці в кризовому стані телефонуватимуть на «Лінію життя», ми хочемо, щоб вони знали, що до них віднесуться з повагою, їх вислухають і почують (на жаль, іноді слухати і чути – це різні речі), підтримають, що їхня ситуація не є безнадійною і в подальшому їм є куди звернутись за допомогою. Ці невеликі акти співчуття часто рятують життя», – говорить пан Шмігель.

Наразі учасники проекту розробляють оперативний план і співпрацюють з міжнародними донорськими співтовариствами щодо можливих форм підтримки.

 

Реєстрація на сайті

Про електронні петиції

Шановні користувачі сайту, якщо Ви бажаєте створити нову петицію, або проголосувати за  вже створену, то дотримуйтесь вимог "Положення про електронні петиції".

Ознайомитися з Положенням про електронні петиції можна в розділі "Нормативні документи / Інші нормативні документи"

В разі порушення вимог цього Положення, Ваш голос не буде врахований.

Газета Сміла