Муніципальний розвиток

Асоціація міст України

Календар новин

пн вт ср чт пт сб нд
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 

Онлайн-спостереження

Портал адміністративних послуг

Фонд соціального страхування

 

Правова допомога

ІНВЕСТИЦІЙНИЙ АТЛАС НАДРОКОРИСТУВАЧА

Образ Ветерана

08.11.2019 | 08:20

Бренд – ідея, яка об’єднує мешканців області. Це імідж та впізнаваність регіону. Це історія, яку ми розповідаємо світу про себе. І від того, як ми її розповімо, такими нас побачить і світ, кажуть в Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА. Тут ініціювали роботу над розробкою туристичного бренду та закликають доєднатися усіх охочих до цього процесу.

Брендинг – не короткочасний проєкт, це свого роду стратегія. Наразі створена робоча група з брендингу регіону, до якої долучилися люди, які представляють різні сфери життя Черкащини. У Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА кажуть, що до робочої групи можна долучатися й зараз, якщо є готовність та бажання попрацювати. Адже ключовий елемент брендингу – це партнерство. Вкрай важливо залучити до процесу всіх стейкхолдерів, які можуть допомогти у визначенні майбутнього регіону. Жоден не може поодинці розробити й впровадити успішний бренд.

На першому засіданні робочої групи, яке відбулося 5 листопада, вирішили оголосити конкурс на обрання кращого слогану для майбутнього бренду Черкаської області. Конкурс розпочнеться 20 листопада й триватиме до 6 грудня 2019 року (включно). Подаватися зможуть всі, хто має ідеї.

Варіант слогану повинен:

бути коротким, не більше 4-х слів;
характеризувати регіон;
передавати харизму Черкащини;
розкривати її невідомі, цікаві, оригінальні сторони;
легко запам’ятовуватися;
продовжити речення: «Черкащина це…»;
бути націленим на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули;
мати обгрунтування – опис слогану (не більше 100 слів).

Переможець отримає подарунок – туристичне спорядження (туристичний намет, рюкзак, каремат та спальний мішок). Деталі та умови участі в конкурсі буде опубліковано 20 листопада 2019 року на Фейсбук-сторінці «Черкащина туристична».

Загалом, як відзначають у Департаменті, територіальні бренди – сучасна зброя для конкурентної боротьби між країнами, регіонами, містами за матеріальні, людські та інформаційні ресурси. Окрім цього, території з сильними брендами здатні ефективніше будувати власні конкурентні переваги, залучати інвестиції, туристів і таланти, експортувати власні продукти та змінювати стереотипи.

Слоган і логотип не є брендом регіону. Проте, слоган та логотип слугують інструментами для ідентифікації або розпізнавання сутності регіону. Наприклад, після запуску бренду міста Порту – туристичний потік з 2013 по 2015 рік зріс на 17,6%, а ВВП міста – на 19%, розповідають в Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА.

Реєстрація на сайті

Анонс тижня

27 травня

14.30 - Засідання виконавчого комітету

28 травня

11.00 - Сесії міської ради

 

Про електронні петиції

Шановні користувачі сайту, якщо Ви бажаєте створити нову петицію, або проголосувати за  вже створену, то дотримуйтесь вимог "Положення про електронні петиції".

Ознайомитися з Положенням про електронні петиції можна в розділі "Нормативні документи / Інші нормативні документи"

В разі порушення вимог цього Положення, Ваш голос не буде врахований.

FM радіо "ТЯСМИН” 106.4

Профіль у соціальній мережі

Державні інформаційні ресурси

 

Картинки по запросу СУБСИДІЇ

КЕС

 

ОБЮ

 

covid-19

 

 

 

 

NSZU