Муніципальний розвиток

Асоціація міст України

Календар новин

пн вт ср чт пт сб нд
 
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
 
 
 
 
 
пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд
 
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
 
 
 
 
 

Онлайн-спостереження

Портал адміністративних послуг

Фонд соціального страхування

Правова допомога

15.01.2020 | 09:41

Інформація

про підсумки роботи  розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті  Смілянської міської ради  за 2020 рік.

            Протягом  2020 року  сектором звернень громадян відділу діловодства, контролю та звернень громадян виконавчого комітету Смілянської міської ради  розглянуто 1734 звернень, що на 238 менше відповідного періоду минулого року (1972). Із загальної кількості звернень: 51 звернення було подано на особистих прийомах громадян,  913 надійшли від державної установи «Черкаський обласний контактний центр», 770 - надійшли  поштою.  Щоденно з 8-00 до 17-15 громадяни мають можливість отримати консультативну та інформаційну  допомогу у секторі звернень громадян. У звітному періоді до сектору звернулись  3355 осіб .

         Найбільша кількість питань, порушених у зверненнях громадян, які  надійшли від мешканців міста  протягом 2020 року стосувалися:

  • соціального захисту – 746 (43%);
  • комунального господарства – 622(35,8%);
  • аграрної політики та земельних відносин – 117 (6,8%);
  • екології та природних ресурсів – 38 (2,2%);
  • житлової  політики – 22 (1,3%);
  • охорони і здоров’я – 39 (2,2%);
  • транспорту і зв’язку – 37(2,2%);
  • законність і порядок – 23 (1,3%);
  • питання освіти – 22 (1,3%) ;
  • інші - 68 (3,9%);           

          Від державної установи «Урядовий контактний центр» у звітному періоді отримано 913 звернень. Проблемні питання, що порушені у зверненнях стосуються соціального захисту громадян, а саме: призначення субсидії та правомірність відмови у призначенні субсидії, отримання коштів монетизованої субсидії, виплата коштів соціальної допомоги ФОПам на дітей, виплата коштів державної соціальної допомоги при народженні дитини, малозабезпеченим родинам та одиноким матерям, коштів «Муніципальна няня», забезпечення дровами пільгових категорій населення.

          З письмовими та усними зверненнями до міського голови та його заступників у  2020 році звернулися 770 громадян, із них 473 особи  пільгових категорій, а саме: учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій - 87 осіб (в т.ч.  13 – матеріальна допомога учасникам АТО), осіб з інвалідністю 1-ї, 2-ї та 3-ї групи – 226 осіб, ветеранів праці – 8 осіб, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи – 8 осіб (надання одноразової матеріальної допомоги), дітей війни - 11 осіб, членів багатодітних сімей  та одиноких матерів – 82 особи.    Заявникам надана допомога у вирішенні питань щодо пільг та соціальних допомог, учасників АТО взято на облік з виділення земельних ділянок під забудову, надано матеріальну допомогу пенсіонерам, інвалідам та чорнобильцям.  

         Із загальної кількості звернень у  2020 році - 85 колективних звернень, що на 22 менше відповідного періоду минулого року. Повторних звернень громадян зареєстровано 21. Питання, які порушені в колективних зверненнях – це  незгода із встановленням антени стаціонарного мобільного зв’язку на території «Смілатеплокомунєнерго», яка загрожує здоров’ю жителям прилеглих вулиць, невиплата заробітної плати працівникам КП «Смілакомунтеплоенерго», перерахунок оплати за послугу теплопостачання, демонтаж гаража на прибудинковій території,   незадовільний стан доріг, відсутність  освітлення в під’їздах будинків, незгода з тарифами на водопостачання, теплопостачання, вимоги від влади на безкоштовні  дозволи на відключення квартир від централізованого теплопостачання, заборона руху великовагового великогабаритного транспорту спальними вулицями міста, санітарний стан ринку, про надання статусу будинкам з електричним опаленням, перевірка незаконно встановленої діючої пилорами, вжиття заходів з очищення  річки «Тясмин».  Порушені питання у колективних зверненнях  вирішено позитивно частково, заявникам надано письмові роз’ясненя щодо подальшого вирішення порушених питань. Заборгованість заробітної плати для працівників  «Смілакомунтеплоенерго» станом на 31.12.2020 року погашена.

   У повторних зверненнях громадяни міста зверталися до міської влади із питаннями безперервного забезпечення холодною водою мешканців багатоповерхівок, технічного обслуговування вуличного освітлення, вжиття заходів з відновлення централізованого опалення у квартирі, накриття колодязів біля житлових будинків, про виплату коштів субсидії, перекриття між будинкового проїзду.   Порушені питання у повторних зверненнях вирішено частково, заявникам надано роз`яснення щодо подальшого вирішення  (вирішення питань залежить від коштів ). Передбачені кошти узгоджуються на бюджетній комісії, в подальшому затверджуються на сесії міської ради.

        У 2020 році проведено 11 особистих  прийомів  громадян, під час яких звернулося  103 заявника.   Питання, що розглядались під час особитих  прийомів громадян – це: зовнішнє освітлення вулиць міста, відключення квартир та будинків від централізованого опалення,   незгода з заборгованістю за послугу теплопостачання, правомірність відмови у призначенні субсидії, вирішення земельних спорів, проведення ремонтних робіт дорожнього покриття, забезпечення безкоштовними ліками, пільгові перевезення, незаконного між будинкового проїзду, відновлення громадського транспорту за маршрутом  №32, №3 

        Щоденно з проблемних питань містяни можуть звернутися через електронне звернення (розділ «Звернення громадян» сайту Смілянської міської ради), на електронну адресу відділу діловодства, контролю та звернень громадян, до оперативної служби виконавчого комітету Смілянської міської ради  за телефоном 2-00-01 і 15-77. Служба працює цілодобово. Для зручності громадян на 1-му поверсі розташована скринька для письмових звернень. Згідно з програмою кабельного телебачення ведуться передачі у прямому ефірі за участю міського голови та його заступників.  Разом з тим,  для громадян  на першому поверсі адмінбудівлі  розміщено стенд з графіками особистих прийомів, зразки  заяв  із звернень громадян,  іншою методичною  інформацією.

 

 

 

 

 

Автор: Admin

Реєстрація на сайті

Анонс тижня

  4 березня

15.00 Концерт  «8 березня не для слабких! Суто жіноча історія», Будинок культури ім. Т.Шевченка

5 березня 

12.00 Літературно – музичне вітання «Зустрічаймо весну разом», Мала зала Міського Будинку кудьтури 

6 березня

13.00 Святковий концерт «Чарівне свято весни», Клуб мікрорайону Мала Яблунівка

​ 14.00 Концерт  «Вітання жінці, матері, коханій…» Клуб мікрорайону Гречківка 

7 березня

17-00 Концерт джаз-квінтету (м. Черкаси), Міський Будинок культури

9 березня

10.00 Мітинг та покладання квітів до пам’ятника видатному Кобзареві Тарасу Шевченку, Привокзальна площа біля пам’ятника Т.Г. Шевченка

12.00 До 207 – річниці від дня народження Т. Г. Шевченка презентація відеонарису «Голос крізь віки», Мала зала МБК

Про електронні петиції

Шановні користувачі сайту, якщо Ви бажаєте створити нову петицію, або проголосувати за  вже створену, то дотримуйтесь вимог " СТАТУТУ територіальної громади міста Сміли ".

Ознайомитися з статутом територіальної громади міста Сміли

можна в розділі "Нормативні документи / СТАТУТ МІСТА /Стаття  16. Звернення і петиції, місцеві ініціативи смілян"

В разі порушення вимог цього СТАТУТУ , Ваш голос не буде врахований.

Профіль у соціальній мережі

Державні інформаційні ресурси

 

Надання житлових субсидій

КЕС

 

ОБЮ

 

NSZU

 

covid-19

 

 

 

 

FM-РАДІО «ТЯСМИН» 106.4