Закрити
10.01.2023 | 09:41

Протягом 2022 року відділом організаційної роботи, діловодства та контролю виконавчого комітету Смілянської міської ради  розглянуто 1214 звернень громадян. 

Із загальної кількості звернень: 358 звернень надійшли від державної установи «Черкаський обласний контактний центр», 104 звернення – через запит «Про доступ до публічної інформації»;  752 письмових звернень (із них - 69 звернень отримано через засоби електронного зв’язку (електронні звернення). Щоденно з 8-00 до 17-15 громадяни мають можливість отримати консультативну та інформаційну  допомогу у відділі організаційної роботи, діловодства та контролю, контактний телефон 2-03-59.  У звітному періоді до відділу  звернулись  3726 осіб.

Найбільша кількість питань, порушених у зверненнях громадян, які  надійшли від мешканців міста  протягом  2022 року стосувалися:

  • соціального захисту – 603 (50%);
  • комунального господарства – 350 (29%);
  • законність і порядок – 110 (9%);
  • аграрної політики та земельних відносин – 54 (4%);
  • економічної політики – 34 (3%);
  • охорони  здоров’я – 22 (2%);
  • житлової  політики – 17 (1%);
  • освіти – 15 (1%);
  • інші - 9;           

Від державної установи «Урядовий контактний центр» у звітному періоді отримано 358 звернень. Проблемні питання, що порушені у зверненнях стосуються соціального захисту громадян, а саме: виплати коштів державних соціальних допомог (одинокій мамі, багатодітній родині, малозабезпеченій сім’ї) щодо збільшення розміру субсидії, роз’яснень щодо послуги «Муніципальна няня», щодо правомірності нарахування абонплати за послугу водопостачання і теплопостачання місць загального користування, проведення ремонтних робіт дорожнього покриття вулиць міста, про технічне обслуговування вуличного освітлення, щодо пільг на житлово-комунальні послуги, забезпечення ліками на пільговій основі, надання гуманітарної допомоги внутрішньо переміщеним особам (продуктами, одягом памперсами, засобами гігієни),  підняття тарифів на холодне водопостачання.

З письмовими зверненнями до міського голови та його заступників у  2022 році звернулися 856 громадян,   403 осіб  пільгових категорій, а саме: учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій - 27 осіб (в т.ч.  12 осіб – матеріальна допомога ), осіб з інвалідністю 1-ї, 2-ї та 3-ї групи – 156 осіб, мати – героїня – 1 особа; ветеранів праці – 5 осіб, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи – 6 осіб,  дітей війни - 8 осіб, членів багатодітних сімей  та одиноких матерів – 35 осіб, членів сімей осіб, смерть яких пов’язана з проведенням АТО/ООС та із здійсненням заходів, необхідних для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України – 18 осіб, внутрішньо переміщених осіб (ВПО) – 147.   Також  зареєстровано 379 звернень від осіб пенсійного віку.

Заявникам надана допомога у вирішенні питань щодо пільг та соціальних допомог, учасників АТО взято на облік з виділення земельних ділянок під забудову, надано матеріальну допомогу пенсіонерам, інвалідам,  чорнобильцям, членам сімей осіб, які загинули на війні, надано гуманітарну допомогу продуктами харчування, засобами особистої гігієни, дитячими памперсами тощо.  

У 2022 році розглянуто 83 колективних звернень  та 21  повторних.  Питання, які порушені в колективних зверненнях – це заперечення про підвищення тарифів на воду, ремонт та обслуговування газопроводу по вулиці Крушельницької, проведення громадських обговорень з приводу забудови кафе поруч із житловим будинком, щодо непомірних нарахувань за оплату теплопостачання місць загального користування, щодо забезпечення рейсових автобусів в мікрорайони міста під час воєнного стану, щодо незаконної торгівлі (на думку заявників) м’ясною продукцією за межами колгоспного ринку, про забезпечення ремонту покрівлі та основних елементів житлового будинку, перейменування вулиць міста, виплати заборгованості ДЗ «СМСЧ-14», про проведення ямкового ремонту вулиць міста, відключення будинку від мережі централізованого опалення тощо.   Порушені питання у колективних зверненнях вирішено частково, заявникам надано роз’яснення з подальшого  вирішення вище вказаних питань, особливо ті, вирішення яких потребують додаткових матеріальних затрат (надати допомогу у вирішенні таких звернень можливо після закінчення воєнних дій).

У повторних зверненнях громадяни міста зверталися до міської влади із наступними питаннями: про  виділення бюджетних коштів для закупки лікарського препарату «Еврісді», надання безкоштовно препарату «Бупрен», забезпечення гуманітарною допомогою продуктами харчування, щодо конфлікту із сусідами, щодо надання установчих документів ОК «Сміла» (статут, протоколи зборів), надання дозволу на від’єднання квартир від централізованого опалення, збільшення розміру субсидії, про надання матеріальної допомоги на встановлення індивідуального опалення, прочищення зливної каналізації. Порушені питання у повторних зверненнях частково вирішено, заявникам надано письмові відповіді із роз`ясненням  щодо подальшого вирішення порушених заявниками питань.

Щотижнево готується  інформація про стан виконавчої дисципліни у структурних підрозділах  міської ради та у відділах виконавчого  комітету для подальшого розгляду на нарадах у міського голови та його заступників. За результатами розгляду надаються конкретні доручення.

У засобах масової інформації   здійснюється інформаційна компанія щодо зняття напруги у суспільстві з найпроблемніших питань. З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої корона вірусом, на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції, з 24 лютого 2022 року у зв’язку із військовою агресією Російської Федерації проти України та повномасштабним вторгненням Росії в Україну, особисті  прийоми громадян міським головою та його заступниками у 2022 році не проводились.

З проблемних питань до міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови містяни можуть звернутися: письмово; з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення - розділ «Звернення громадян» сайту Смілянської міської ради) - щоденно,  через особистий прийом громадян – у визначені дні. 

З 24 лютого 2022 року міський голова створив свій Телеграм – канал, де публікує оперативну інформацію та спілкується   з громадянами і гостями міста з нагальних питань в прямих діалогах, а це сприяє оперативному вирішенню питань.    

Для отримання консультацій щодо звернень сміляни можуть звернутись до відділу організаційної роботи, діловодства та контролю  за телефоном 2-03-59 та до оперативної служби виконавчого комітету Смілянської міської ради  за телефоном 2-00-01,  15-77. Служба працює цілодобово.       

Прямі ефіри  за участю міського голови та його заступників з актуальних питань висвітлюються на місцевому телебаченні, соціальних мережах, на Телеграм-каналі.

Для громадян  на першому поверсі адмінбудівлі  розміщено стенд з  методичною  інформацією.

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Ананко Сергій Васильович

Реєстрація на сайті

АНОНС ТИЖНЯ

29.03.2023 о 10.00 - чергова сесія

Муніципальний розвиток

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Міська«Гаряча лінія» з питань COVID-19: вакцинація під час пандемії

Графік роботи: понеділок-п'ятниця 8:00 до 13:00 

субота-неділя 9:00 до 16.00

Телефон: +38 063 668 22 13 

Блок радіо тясмін

Слухати онлайн