Муніципальний розвиток

Асоціація міст України

Календар новин

пн вт ср чт пт сб нд
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 

Онлайн-спостереження

Портал адміністративних послуг

Фонд соціального страхування

 

Правова допомога

ІНВЕСТИЦІЙНИЙ АТЛАС НАДРОКОРИСТУВАЧА

Образ Ветерана

09.09.2019 | 14:31

Із 9 вересня для покращення якості обслуговування громадян внесено зміни до графіка роботи працівників сервісних центрів головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області. 

Про це інформують у Головному управлінні ПФУ к Черкаській області.

У Черкаських відділах обслуговування громадян № 1 та № 2 (м. Черкаси, вул. Хрещатик, 195), Уманському та Смілянському відділах обслуговування громадян прийматимуть із понеділка по п’ятницю з 8 до 18 години.

У решті сервісних центрів – із понеділка по п’ятницю з 8 до 17 години.

Щоденний прийом відвідувачів забезпечено в усіх сервісних центрах протягом робочого часу, без обідньої перерви та без розподілу за територіальним (дільничим) принципом.

Реєстрація на сайті

Анонс тижня

9 липня 

14.30 - Засідання виконавчого комітету міської ради, Мала зала Будинку Рад

 

 

 

Про електронні петиції

Шановні користувачі сайту, якщо Ви бажаєте створити нову петицію, або проголосувати за  вже створену, то дотримуйтесь вимог "Положення про електронні петиції".

Ознайомитися з Положенням про електронні петиції можна в розділі "Нормативні документи / Інші нормативні документи"

В разі порушення вимог цього Положення, Ваш голос не буде врахований.

FM радіо "ТЯСМИН” 106.4

Профіль у соціальній мережі

Державні інформаційні ресурси

 

Картинки по запросу СУБСИДІЇ

КЕС

 

ОБЮ

 

covid-19

 

 

 

 

NSZU