Асоціація міст України

Календар новин

пн вт ср чт пт сб нд
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 

Онлайн-спостереження

Портал адміністративних послуг

Фонд соціального страхування

 

25.06.2019 | 14:36

Для розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації при Міністерстві юстиції України та його територіальних органах утворені постійно діючі комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації (далі - комісії). Положення та склад комісій затверджуються Міністерством юстиції України або відповідним територіальним органом.

 Розгляд скарг здійснюється комісією протягом 30 календарних днів, за необхідності перевірки  діяльності державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації, а також залучення скаржника чи інших осіб строк розгляду може бути продовжено до 45 календарних днів, про що повідомляється скаржник.

За результатом розгляду скарги суб’єкт розгляду скарги на підставі висновків комісії приймає мотивоване рішення про задоволення скарги або про відмову в її задоволенні з підстав, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» у формі наказу.

Розгляд скарг відбувається виключно за письмовою заявою особи, яка вважає, що її права порушено. Скарга повинна відповідати таким вимогам:

1) повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником скаржника;

2) реквізити рішення державного реєстратора, що оскаржується (у сфері реєстрації нерухомості);

3) зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, які порушено, на думку скаржника;

4) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;

5) відомості про наявність або відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання;

6) підпис скаржника  або його представника із зазначенням дати складання скарги.

До скарги додаються засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника (за наявності), а також якщо скарга подається представником скаржника - довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження такого представника, або копія такого документа, засвідчена в установленому порядку.

Міністерство юстиції України розглядає скарги:

1) на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);

2) на проведені державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань реєстраційні дії (крім випадків, якщо такі реєстраційні дії проведено на підставі рішення суду);

3) на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.

        Територіальні органи Міністерства юстиції України розглядають скарги:

        1) на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав та рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію);

        2) на дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації.

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів протягом 60 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

 

 

Реєстрація на сайті

Анонс тижня

18 листопада

13.00 - Урок історичної правди: «Голодомор — печаль і скорбота України», Центральна дитяча бібліотека

20 листопада

12.00 - Мистецький захід - зустріч хорів ветеранів міста «Пісня єднає друзів», Міський будинок культури

13.30 - Обговорення книги « Умій  сказати НІ...», Спеціалізована бібліотека філія для дітей ім. Т. Шевченка

15.30 - Квест "Знавці правил дорожнього руху", Будинок дитячої та юнацької творчості

21 листопада

Міські заходи з нагоди Дня Гідності та Свободи

11.00 - Година патріотизму: «Майдан —це стан душі і поклик серця» до Дня Гідності та Свободи, Центральна дитяча бібліотека

14.00 - Інтелектуальний спринт «Цікаві таємниці в книжковій скарбниці», Бібліотека філія №3

14.30 - Прийом громадян міським головою Олексієм Цибком, Будинок рад

15.30 - Перегляд та обговорення відеоматеріалів до Дня Гідності та Свободи, Будинок дитячої та юнацької творчості

22 листопада

10.00 - Зустріч із журналісткою Вікторією Пожар «Будь патріотом – дивись українське» до всесвітнього дня телебачення, Центральна дитяча бібліотека

12.00 - Інформаційна година корисних знань: «Почесна професія — залізничник», Центральна дитяча бібліотека

14.00 - Ігротека настільних ігор, Бібліотека філія №5

14.00 – Година пам’яті «Пекучий біль мого народу» до Дня пам’яті жертв голодоморів, Клуб мікрорайону Мала Яблунівка

23 листопада

10.00 - Обласний спортивно-масовий захід серед школярів "Gool Games", Заклад загальної  середньої освіти № 11

15-00 - Молодіжна акція "Передай свічку пам'яті" до Дня пам'яті жертв голодомору та політичних репресій, Майдан Слави (центральна площа) 

 

 

 

 

 

 

 

 

Про електронні петиції

Шановні користувачі сайту, якщо Ви бажаєте створити нову петицію, або проголосувати за  вже створену, то дотримуйтесь вимог "Положення про електронні петиції".

Ознайомитися з Положенням про електронні петиції можна в розділі "Нормативні документи / Інші нормативні документи"

В разі порушення вимог цього Положення, Ваш голос не буде врахований.

FM радіо "ТЯСМИН” 106.4

Профіль у соціальній мережі

Державні інформаційні ресурси

 

Картинки по запросу СУБСИДІЇ

КЕС

 

ОБЮ