Закрити

 Відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань повідомляємо про оприлюднення проекту регуляторного акту «Про організацію та проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території м. Сміла» та аналізу його регуляторного впливу.

Метою даного регуляторного акту є створення належних правових підстав та умов для проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території м. Сміла, створення відповідних умов для забезпечення споживачів якісними послугами з вивезення побутових відходів і розвиток конкурентного середовища у цій сфері.

Адреса розробника: м. Сміла, вул. Севастопольська, 58, управління житлово-комунального господарства  виконавчого комітету Смілянської міської ради, 2-09-22.

Спосіб оприлюднення: розміщення на офіційному сайті Смілянської міської ради  в мережі Інтернет: http://smila-rada.gov.ua та опублікування в газеті «Сміла».

Відповідальна особа за прийняття зауважень та пропозицій – Іванов Микола Миколайович.

Контактний телефон –  2-09-22.

Зауваження та пропозиції від громадян, фізичних та юридичних осіб,                  їх об’єднань, надані в письмовій  формі  на адресу  розробника, приймаються до розгляду впродовж місяця з дати першого оприлюднення проекту регуляторного акту.

 

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Смілянської міської ради «Про організацію та проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території

м. Сміла».

 

Цей аналіз регуляторного впливу (надалі — Аналіз) розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 № 1160–IV та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308, Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України «Про відходи», Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008р. № 1070, постанови Кабінету Міністрів України № 1173 від 16.11.2011р. «Про порядок проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів», і визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення виконавчого комітету Смілянської міської ради «Про організацію та проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території м. Сміла».

 

1. Визначення проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання

 

 На сьогодні відсутні затверджені виконавчим комітетом міської ради умови проведення конкурсного відбору виконавця послуг з вивезення, збирання та захоронення побутових відходів. Одночасно наявні нормативно-законодавчі акти, поряд з відсутністю такого акту, не надають можливості регулювати відносини, що виникають у сфері надання послуг з поводження з побутовими відходами, повною мірою забезпечувати охорону прав і законних інтересів громадян міста, фізичних та юридичних осіб.

Необхідність проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території міста викликана в зв’язку з необхідністю:

- дотриманням вимог Законів України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України «Про відходи»;

- дотриманням вимог постанови КМУ № 1173 від 16 листопада 2011 року «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів»;

- потребою в проведені конкурсу з метою вибору на конкурсних засадах виконавця послуг по вивезенню побутових відходів, який спроможний забезпечити належну якість послуг по вивезенню сміття на території міста Сміла з дотриманням правил надання послуг з вивезення побутових відходів, а також створення конкуренції на ринку житлово-комунальних послуг.

 

2. Цілі державного регулювання

 

Метою даного регуляторного акту є створення належних правових підстав та умов для проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території міста Сміла, створення відповідних умов для забезпечення споживачів якісними послугами з вивезення побутових відходів і розвиток конкурентного середовища у цій сфері.

 

3. Визначення та оцінка альтернативних способів

досягнення зазначених цілей

 

Можливі способи досягнення цілі

Оцінка способу

Причини відмови від альтернативних способів, аргументи щодо переваги обраного способу

1.Альтернатива № 1. Залишення наявного стану правового регулювання діяльності щодо вивезення побутових відходів без змін

У такому разі триватиме застосування підходу до визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів, що виключає розвиток вільної конкуренції в даній сфері надання послуг в місті та є прямим порушенням законодавства. Цей спосіб не є прийнятним, оскільки залишатимуться неузгодженості з вимогами Закону України «Про відходи» та іншими актами законодавства, що може в подальшому призвести до неправильного поводження з побутовими відходами та існування умов для шкідливого їх впливу на довкілля і здоров’я людини

Спосіб є неприйнятним, оскільки залишає у неузгодженості з вимогами чинних нормативно-правових актів; відсутня конкуренція

3.Альтернатива № 2.

Проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення, збирання та захоронення побутових відходів на території міста

Удосконалює законодавство шляхом запровадження єдиних підходів до визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів. Забезпечує баланс інтересів між органами місцевого самоврядування, суб’єктами господарювання, що надають послуги з вивезення побутових відходів та споживачами послуг

Спосіб є прийнятним. Дає змогу уникнути багатьох неузгодженостей, удосконалює міську регуляторну політику, насамперед в даній сфері та забезпечує існування добросовісної конкуренції на ринку поводження з побутовими відходами

Таким чином, єдиним прийнятним заходом є проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення, збирання та захоронення побутових відходів на території міста Сміла, що цілком відповідає вимогам законодавства.

 

4. Механізми і заходи розв’язання проблем

 

Проблеми, які зумовили необхідність прийняття запропонованого проекту рішення, вирішуються шляхом: а) дотримання вимог щодо складу і діяльності конкурсної комісії для забезпечення прозорості при визначенні виконавця послуг з вивезення побутових відходів; б) перелік та порядок подання учасниками конкурсу документів для участі у конкурсі; в) кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу; г) порядок проведення конкурсу та визначення його результатів; д) критерії відповідності конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам.

 

5. Характеристика очікуваних соціально-економічних наслідків запровадження передбачених заходів

 

 У результаті прийняття розробленого проекту рішення буде забезпечено виконання вимог чинного законодавства щодо визначення на конкурсних засадах виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території м. Сміла.

 

6. Обґрунтування можливості досягнення цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта

 

 Прийняття даного регуляторного акта дозволить удосконалити організаційний механізм визначення виконавця послуг побутових відходів на території міста та позитивно вплине на якість даних послуг.

 

7. Очікувані результати прийняття

запропонованого регуляторного акта

 

 Очікувані результати прийняття цього регуляторного акта визначалися із застосуванням методу аналізу вигод та витрат у простій формі щодо трьох основних цільових груп, інтереси яких зачіпає це регулювання, а саме: інтереси споживачів; інтереси суб’єктів господарювання, що надають послуги з вивезення побутових відходів; інтереси органів місцевого самоврядування.

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

1.Реалізація державної політики у сфері житлово-комунального господарства. 2.Удосконалення нормативно-правової бази. 3.Створення умов для запобігання шкідливому впливу побутових відходів на довкілля і здоров’я людини.

Відсутні

Суб’єкти господарювання

1.Стимулювання підвищення ефективності діяльності суб’єктів господарювання. 2.Створення належних правових підстав та умов для проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів. 3.Розвиток конкурентного середовища у сфері поводження з побутовими відходами.

Витрати робочого часу, необхідного для вивчення вимог регуляторного акта та витрати, пов’язані з дотримання цих вимог при експлуатації об’єктів збирання, вивезення та захоронення побутових відходів

Громада

1.Поліпшення ситуації збереження навколишнього середовища. 2.Підвищення якості послуг з вивезення побутових відходів. 3.Зменшення ризиків завдання шкоди життю і здоров’ю.

Відсутні

 

Ефективність цього регуляторного акта підтверджується перевищенням вигод над витратами.

 

8. Обґрунтування строку дії запропонованого регуляторного акта

 

Строк дії запропонованого регуляторного акту необмежений з можливістю внесення до нього змін та його відміни (або його окремих положень), у разі зміни чинного законодавства та з інших поважних причин.

 

9. Показники результативності регуляторного акту

 

Основними показниками результативності проекту рішення є збільшення виконавців послуг з вивезення побутових відходів, визначених відповідно до вимог законодавства та таких, що дотримуються його положень під час надання цих послуг. Розмір надходжень до міського бюджету, пов`язаних з дією рішення, не передбачається, тому що це рішення не регулює таких надходжень і не має впливу на них. Дія рішення поширюється на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, які надають послуги з вивезення побутових відходів. Після набрання чинності регуляторним актом його результативність визначатиметься такими кількісними показниками:

1) розмір надходжень до міського бюджету і державних цільових фондів, пов’язаних з дією рішення — не прогнозується;

2) кількість суб’єктів господарювання, яких визначено виконавцями послуг з вивезення побутових відходів;

3) розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язані з виконанням вимог рішення — для впровадження такого регуляторного акта додаткових фінансових витрат з боку суб’єктів господарювання не потрібно, оскільки його розроблено, з урахуванням практики надання послуг з вивезення побутових відходів.

 

10.Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

 

 Оцінка ефективності регуляторного акту буде здійснена за допомогою проведення базового, повторного та періодичного відстеження результативності регуляторного акту. Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проведено після набуття чинності відповідним рішенням виконавчого комітету міської ради. Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено через рік після набрання ним чинності. Періодичне відстеження результативності — один раз на три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта. Під час проведення відстеження результативності цього регуляторного акта будуть використовуватись статистичні дані щодо показників результативності регуляторного акта.

 

В.о. начальника управління

житлово-комунального господарства                                   Є. АВРАМЕНКО

 

 

СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 _____________                                                                               № ___________

 

Про організацію та проведення

конкурсу  з визначення виконавця

послуги  з вивезення побутових

відходів на території  м. Сміла

 

 

Відповідно пп. 6 п. «а» ч. 1 ст. 30, п. 3 ч. 4 ст. 42, ч. 6 ст. 59 Закону України від 21.05.1997 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»,  ст. 351 Закону України від 05.03.1998 № 187/98-ВР «Про відходи», постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070 «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів», постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів», Правил благоустрою міста Сміла, затверджених рішенням міської ради від 23.06.2011 № 10-11/VІ «Про затвердження Правил благоустрою  міста» та на виконання рішення міської ради від 05.11.2019 № 110-34/VІІ  «Про проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території міста Сміла», з метою підвищення якості надання послуги з вивезення твердих побутових відходів  та визначення нового виконавця послуги, виконавчий комітет вирішив: 

 

1. Управлінню житлово-комунального господарства виконавчого комітету міської ради організувати проведення конкурсу з визначення виконавця послуги з вивезення побутових відходів  на території м. Сміла.

2. Затвердити склад конкурсної  комісії з визначення виконавця послуги з вивезення побутових відходів на території м. Сміла, згідно з додатком 1.

3. Затвердити конкурсну документацію з визначення виконавця послуги з вивезення побутових відходів на території м. Сміла, згідно з додатком 2.

4. Оголошення про проведення конкурсу опублікувати в засобах масової  інформації  та  офіційному сайті Смілянської міської ради.

5. Конкурсній комісії забезпечити проведення конкурсу у порядку затвердженому постановою  Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів».

6. Смілянському комунальному підприємству «Комунальник» забезпечити надання послуг з вивезення побутових відходів до укладання договору з переможцем конкурсу на визначення виконавця послуги з вивезення побутових відходів.

7. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Іщенка П.І. та управління житлово-комунального господарства.

 

 

Міський голова                                                                                    О.О. ЦИБКО

 

 

 

 

 

 

 

ПОГОДЖЕНО :

Секретар  міської ради                                                    К. І. СИНЬОГУБ

 

Заступник міського голови                                             П. І. ІЩЕНКО

 

Заступник міського голови                                        П. А. КОНДРАТЕНКО

 

Керуючий справами                                                        Л. С. ОСЕЙКО

 

Начальник

юридичного відділу                                                   А. О. ЖУРІДА

 

В. о. начальника управління

житлово-комунального господарства                            Є. О. АВРАМЕНКО

                                    

                                                                                         Додаток 1 до рішення

                                                                                         виконавчого комітету 

                                                                                         від__________ № ______

 

 

Склад конкурсної комісії з визначення виконавця послуги з вивезення побутових відходів на території м. Сміла

 

1

заступник міського голови, голова комісії;

2

начальник управління житлово-комунального господарства, заступник голови комісії;

3

головний спеціаліст відділу благоустрою управління житлово-комунального господарства, секретар комісії;

Члени комісії:

4

головний спеціаліст – юрисконсульт управління житлово-комунального господарства;

5

директор КП «ВодГео»;

6

начальник юридичного відділу.

7

голова ради квартальних комітетів міста;

8

начальник  управління Держпродспоживслужби в м. Сміла;

9

начальник відділу тарифної політики, контролю та аналізу діяльності житлово-комунальних підприємств управління житлово-комунального господарства;

10

ГО «Колегія підприємців;

11

депутат міської ради (за згодою);

12

директор КП «Смілакомунтеплоенерго»;

13

член виконавчого комітету (за згодою)

 

 

Заступник міського голови                                              П.А. КОНДРАТЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Євген Авраменко

                                                                                         Додаток 2 до рішення

                                                                                         виконавчого комітету 

                                                                                   від__________ № ______

 

Конкурсна документація

з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів

1

2

1. Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу

Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Смілянської міської ради. Підготовка та проведення конкурсу покладається на конкурсну комісію для підготовки та проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території м. Сміла (м. Сміла, вул. Севастопольська, 58, к.5)

2. Підстава для проведення конкурсу (дата та номер рішення органу місцевого самоврядування)

Рішення Смілянської міської ради від 05.11.2019 № 110-34/VІІ «Про проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території м. Сміла».

Оголошення про проведення конкурсу публікується до 27 грудня 2019 року.

3. Місце і час проведення конкурсу, прізвище та посада, номер телефону особи, в якої можна ознайомитися з умовами надання послуг з вивезення побутових відходів

Черкаська область, м. Сміла, вул. Севастопольська, 58, к.5,

0 14.00 годині    «  31  »        січня     2020

                             число      місяць        рік

інформація за тел. (04733) 2-09-22 (секретар конкурсної комісії, головний спеціаліст відділу благоустрою управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Смілянської міської ради Іванов М.М.), gkxsmila@ukr.net

 

4. Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу

Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу

Кваліфікаційні вимоги

Критерії відповідності

Критерії оцінки:

1.

Наявність матеріально-технічної бази. Наявність менш зношених та в достатній кількості спеціально обладнаних транспортних засобів навантаження та перевезення побутових відходів, що утворюються у житловій забудові розміщених у межах певної території

- перевага надається учасникові, який має спеціально обладнані транспортні засоби різних типів для збирання та перевезення побутових відходів;

- для підтвердження факту наявності достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів учасник подає відповідні підтверджуючі документи на транспортні засоби з урахуванням інформації про обсяги надання послуг з вивезення побутових відходів, наведеної в конкурсній документації;

- перевага надається учасникові, який має спеціально обладнані транспортні засоби, строк експлуатації яких менший; (п.1 в 6 розділі конкурсної документації)

Учасникові, який має власні спеціально обладнані транспортні засоби, середній строк експлуатації яких: менший 5 років – 10 балів; від 5 до 10 років – 8 балів; більше 10 років – 6 балів.

Учасникові, який має повністю або частково орендовані спеціально обладнані транспортні засоби, середній строк експлуатації яких: менший 5 років – 5 балів; від 5 до 10 років – 4 бали; більше 10 років – 3 бали.

2.

Можливість здійснювати щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів власними силами, виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту спеціально обладнаних транспортних засобів

- наявність власного або орендованого контрольно-технічного пункту; (п.2 в 6 розділі конкурсної документації)

Учасникові, який має власний контрольно-технічний пункт (КТП) – 5 балів;

 орендований КТП – 3 бала;

 не має КТП – 0 балів

3.

Наявність власної або орендованої бази дислокації для розміщення достатньої кількості техніки та обладнання для щоденного надання послуг на території міста

- перевага надається учаснику, який має достатню кількість виробничих приміщень

 

Учасникові, який має власну базу – 5 балів; орендовану – 3 бала; не має бази – 0 балів.

4.

Створення умов для щоденного миття та дезінфекції спеціально обладнаних транспортних засобів

- наявність власного або орендованого приміщення та обладнання для щоденного миття та дезінфекції спеціально обладнаних транспортних засобів;

(п.5 в 6 розділі конкурсної документації)

Учасникові, який має власне приміщення та обладнання – 5 балів; орендоване – 3 бала; не має приміщення – 0 балів.

5.

Наявність системи контролю руху спеціально обладнаних транспортних засобів під час збирання та перевезення побутових відходів

- перевага надається учасникові, що використовує систему контролю руху з можливістю виведення інформації про рух транспорту та звітів для контролю представником замовника; (пп. в п.1 в 6 розділі конкурсної документації)

Учасникові, який має систему контролю руху (GPS) транспортних засобів, які використовуються для збору та перевезення відходів – 5 балів; відсутність системи контролю GPS – 0 балів

6.

Вартість надання послуг зі збору та вивезення побутових відходів

- перевага надається учасникові, що пропонує найменшу вартість надання послуг

 

Учасникові, що пропонує найменшу вартість надання послуг – 25 балів; 

Кількість балів іншим учасникам нараховується за формулою

Б(обчисл) = Ц(мін) / Ц (обчисл) * 25 (з заокругленням до одного знаку після коми), де

Б(обчисл) – це кількість балів учасника, що обчислюється

Ц(мін) – мінімальна цінова пропозиція серед всіх учасників конкурсу

Ц(обчисл) – ціна, запропонована учасником, що обчислюється

7.

Досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил

- перевага надається учасникові, що має більш практичний досвід роботи з надання даного виду послуг з дотриманням вимог стандартів, нормативів, норм та правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою КМУ від 10.12.2008 №1070 та інших нормативних актів (п.3 в 6 розділі конкурсної документації)

Учасникові, який має досвід роботи більше 5 років – 15 балів;

від 3 до 5 років – 10 балів;

до 3 років - 5 балів;

без досвіду роботи – 0 балів.

 

8.

Способи поводження з побутовими відходами, яким надається перевага, у порядку спадання: повторне використання; використання як вторинної сировини; отримання електричної чи теплової енергії; утилізація побутових відходів

- перевага надається учасникові, що планує утилізовувати менший відсоток побутових відходів (п. 6 в 6 розділі конкурсної документації)

Учасникові, який забезпечить: повторне використання відходів  в повному обсязі зібраних відходів – 10 балів; повторне використання частини зібраних відходів – 5 балів; не планує повторне використання зібраних відходів – 0 балів.

9.

Можливість проводити в установленому законодавством порядку щоденний медичний огляд водіїв у належним чином обладнаному медичному пункті

- використання власного медичного пункту або отримання таких послуг на договірні основі (п.4 в 6 розділі конкурсної документації)

Учасникові, який документально підтвердив наявність власного медичного пункту – 5 балів;

Учасникові, який надав угоду про проведення щоденного медичного огляду водіїв іншою установою (організацією) – 3 бали;

Учасник, який документально не підтвердив використання власного медичного пункту або отримання таких послуг на договірні основі – не допускається до конкурсу.

10

Можливість забезпечити зберігання та охорону спеціально обладнаних транспортних засобів для перевезення побутових відходів на підставі та у порядку, встановленому законодавством

- зберігання спеціально обладнаних транспортних засобів забезпечують штатні працівники або інше підприємство за договором на власній або орендованій території виконавця послуг;

Учасникові, який здійснює зберігання спеціально обладнаних транспортних засобів на власній території – 5 балів;

На орендованій території – 3 бали.

11

Наявність у працівників відповідної кваліфікації (з урахуванням пропозицій щодо залучення співвиконавців)

- перевага надається учасникові, який не має порушень правил безпеки дорожнього руху водіями спеціально обладнаних транспортних засобів під час надання послуг з вивезення побутових відходів (п.7 в 6 розділі конкурсної документації)

учасникові, який не має порушень правил безпеки дорожнього руху водіями спеціально обладнаних транспортних засобів під час надання послуг з вивезення побутових відходів – 3 балів;

учасникові, який має порушення правил безпеки дорожнього руху водіями спеціально обладнаних транспортних засобів під час надання послуг з вивезення побутових відходів – 0 балів.

 

5. Обсяг послуг з вивезення побутових відходів та вимоги щодо якості   надання   послуг  згідно  з  критерієм,  що  визначається відповідно  до  Правил  надання  послуг  з   вивезення   побутових відходів

Норми надання послуг з вивезення побутових відходів затверджені рішенням виконавчого комітету Смілянської міської ради від 13.03.2014 № 89 і становлять  1,38 м3 на 1 особу в рік у багатоквартирних будинків та  1,48 м3 на 1 особу в рік у одноквартирних будинках з присадибною ділянкою. Норма на дання послуг з вивезення великогабаритних відходів на 1 особу становить 10% від норми надання послуг з вивезення побутових відходів і при укладанні договорів додається до основного вивезення. Збір та вивезення побутових відходів в багатоквартирних житлових будинках планується здійснювати з 106 місць. Збір та вивезення побутових відходів в одноквартирних житлових будинках приватного сектору планується здійснювати на власних присадибних ділянках та у місцях визначених мешканцями приватного сектору, погодженими з переможцем конкурсу.

Періодичність надання послуг з вивезення побутових відходів, із них: -в багатоквартирних житлових будинках - щодня; - в одноквартирних житлових будинках приватного сектору - у визначений день згідно графіку 2 рази на тиждень. Періодичність надання послуг з прибирання контейнерних майданчиків за окремим графіком.

Вимоги. Власники квартир та домоволодінь укладають договори з підприємством, яке визначено виконавцем послуг з вивезення побутових відходів. (Договір про надання послуг укладається відповідно до типового договору про надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого Постановою КМУ від 10.12.2008 №1070 «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів» (далі - Договір). Критерієм якості надання послуг є дотримання графіка вивезення побутових відходів (за винятком настання обставин непереборної сили), погодженого з органом місцевого самоврядування; вимог стандартів, нормативів, норм. Під час укладання договору про надання послуг: 1) сторони узгоджують графік їх надання та періодичності прибирання контейнерних майданчиків, виходячи з потреби споживача, норм надання та якості послуг; 2) виконавець послуг на вимогу споживача зобов’язаний пред’явити: графік вивезення побутових відходів; графік прибирання контейнерних майданчиків; тарифи на надання послуг; інформацію про пільги, передбачені законодавчими актами для окремих категорій населення. У разі надання одноразової послуги замовлення складається за погодженням сторін згідно з формою, що встановлюється її виконавцем. Плата за надані послуги нараховується щомісяця відповідно до умов Договору укладеного між переможцем конкурсу та споживачем і затверджених тарифів, що формуються відповідно до чинного законодавства (постанова Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 № 1010). У платіжному документі передбачаються графи для зазначення даних про: тарифи на надання послуг; суму, що підлягає сплаті. У разі надання відповідно до законодавчих актів окремим громадянам пільг плата за послуги вноситься на підставі поданих виконавцю документів, що підтверджують право на пільги та їх розмір. За порушення графіка надання послуг, інших умов договору про надання послуг їх виконавець несе відповідальність згідно із законодавством.

6. Перелік  документів,  оригінали  або  копії яких подаються учасниками  конкурсу  для  підтвердження  відповідності  учасників встановленим кваліфікаційним вимогам

Для участі у конкурсі його учасники подають оригінали та (або) засвідчені в установленому законодавством порядку копії таких документів:

  1. а) довідку, що містить інформацію про технічний потенціал суб’єкта господарювання (кількість спеціально обладнаних транспортних засобів, які перебувають на балансі суб’єкта господарювання, наявність власної ремонтної бази та власного або орендованого майна тощо):

Таблиця 1

№ п/п

Назва та тип машини, механізму або устаткування, відомості про право власності або право користування таким майном

Рік випуску

Залишкова балансовавартість

 

Відомості про технічний стан, % зносу

Наявна кількість

Вантажо

підйомність

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього:

 

 

 

 

 

 

 

б) технічні паспорти на спеціально обладнані транспортні засоби (тип, вантажопідйомність, тощо) та довідки про проходження ними технічного огляду;

в) довідки-характеристики спеціально обладнаних транспортних засобів: тип, вантажопідйомність, наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових, великогабаритних відходів, реєстраційний номер транспортного засобу, найменування організації, якій належать спеціально обладнані транспортні засоби, номер телефону керівника такої організації;

2) довідки про наявність контрольно-технічного пункту;

3) документа, що містить відомості про досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів, (відгук про фактичне надання даних послуг, їх якість; копії відповідних договорів за наступною формою), а також відомості про обсяги надання послуг із збирання та перевезення побутових, великогабаритних відходів:

Таблиця 2

Назва замовника послуг

Номер договору

Вартість послуг

Обсяг

Адреса, телефон замовника

Найменування виконаних послуг

Відгук про якість наданих послуг

 

 

 

 

 

 

 

4) довідки про наявність робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:

  • наказ про призначення інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації на роботу, які мають необхідні знання та досвід;
  • довідки про проходження водіями медичного огляду;

5) довідки про забезпечення створення умов для щоденного миття спеціально обладнаних транспортних засобів.

6) документа, що містить інформацію про кількість відходів, залучених учасником до повторного використання; кількість відходів, які використовуються як вторинна сировина; кількість відходів, які відправляються на утилізацію і захоронення (наявність договору зі спеціалізованою організацією на захоронення відходів), тощо;

7) довідка з поліції, яка містить відомості про відсутність або наявність порушень правил безпеки дорожнього руху водіями спеціально обладнаних транспортних засобів під час надання послуг з вивезення побутових відходів.

8) документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності:

а) балансового звіту суб’єкта господарювання за останній звітній період (Баланс підприємства Форма 1; Звіт про фінансові результати Форма   № 2);

б) довідка про відсутність заборгованості по сплаті податків зборів платежів до бюджету, датована не раніше дати оголошення конкурсних торгів;

в) копія звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування  (форма № Д4) за останній звітній період;

9) лист-згода з вимогами конкурсної документації;

10) довідка учасника про згоду з умовами проекту Договору;

11) інших документів, які подаються за бажанням учасника конкурсу містять відомості про його здатність надавати послуги з вивезення побутових відходів (впровадження роздільного збирання, інформація про наявність диспетчерської служби тощо) належного рівня якості.

12) документи, що підтверджують правомочність на укладення та підписання договору, а саме:

а) офіційні документи особи, уповноваженої представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи;

б) копія Статуту учасника, або іншого установчого документа;

в) копія свідоцтва про реєстрацію платника податку зареєстрованого органами державної податкової інспекції для суб’єктів підприємницької або господарської діяльності (із зазначенням виду оподаткування);

г) повний витяг з ЄДР з зазначенням виду діяльності у сфері поводження з побутовими відходами, сформований не раніше дати оголошення конкурсу.

13) документи, що не передбачені законодавством для учасників – фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі пропозиції конкурсу. У випадку якщо документи, які вимагаються згідно цієї конкурсної документації, не передбачені законодавством для окремих учасників процедури, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють учасника від складення/отримання таких документів.

Усі пропозиції, які відповідають кваліфікаційним критеріям, та за відсутності інших, передбачених чинним законодавством та цією конкурсною документацією, підстав для їх відхилення, допускаються до оцінки. У разі надання учасником конкурсу неповного пакету документів, передбаченого цим пунктом, або документів, які не відповідають вимогам даного розділу, учасник не допускається до конкурсу.

7. Характеристика території,  де повинні надаватися послуги з вивезення побутових відходів:  розміри та  межі  певної  території населеного   пункту  та  перелік  розміщених  у  зазначених  межах об'єктів  утворення  побутових  відходів, середня відстань до об'єктів поводження з відходами та їх місцезнаходження

Орієнтовні показники:

  • площа міста Сміла – 39,85 км2;
  • житловий фонд представлений 12105 житловими будинками, з них: 11723 будинків садибного типу та 382 багатоквартирних будинків;
  • кількість місць розташування складування побутових відходів, великогабаритного сміття – 304;
  • протяжність міських шляхів 220,4 км, в тому числі з твердим покриттям 92,7 км;
  • відстань від межі міста до полігону ТПВ – 1 км.

8. Характеристика об'єктів утворення  побутових  відходів  за джерелами їх утворення

Назва об’єкта утворення побутових відходів

Показники

Багатоквартирні житлові будинки, із них:

382

5-ти поверхових і вище

172

Місце знаходження будинків, їх характеристика залежно від наявності видів благоустрою (каналізації, центрального опалення, водо- та газопостачання)

Будинки розміщені на всій території міста. Обладнані:

Централізованим опаленням – 273

Централізованим водопостачанням – 382

Централізованим водовідведенням – 382

Централізованим газопостачанням – 363

Кількість мешканців багатоквартирних будинків

38331

Відомості про балансоутримувачів

119 будинків перебуває на балансі комунального підприємства;

72 будинків на балансі ОСББ;

13 будинків на балансі ОК; 1 - інші

Наявність, кількість, місцезнаходження, об’єм і належність контейнерів (контейнерних майданчиків для зберігання та збирання різних побутових відходів)

Кількість контейнерних майданчиків – 304;  на прибудинкових територіях – 106;

Кількість контейнерів біля багатоповерхових будинків

(об’ємом 1,1 м3) – 182;

Кількість контейнерів біля багатоповерхових будинків, в організаціях(об’ємом 0,24 м3) – 172;

Контейнери перебувають на балансі комунального підприємства

Одноквартирні житлові будинки приватного сектора:

11723

Кількість мешканців одноквартирних житлових будинків приватного сектора (орієнтовно)

29549

Місце знаходження будинків, їх характеристика залежно від наявності видів благоустрою (каналізації, центрального опалення, водо- та газопостачання)

Розташовані на всій території міста. Більша частина багатоповерхових будинків обладнані централізованим водопостачанням та водовідведенням. Централізованим газопостачанням обладнано 95% багатоповерхових будинків.

Наявність, кількість, місцезнаходження, об’єм і належність контейнерів (контейнерних майданчиків) для зберігання та збирання різних побутових відходів

Кількість контейнерів, наданих в користування мешканцям приватного сектору (об’ємом 0,24) – 14;

Контейнери перебувають на балансі комунального підприємства.

Характеристика під’їзних шляхів

92,7 км з твердим покриттям, 98,8 з грунтовим покриттям

 

9.Характеристика,  включаючи потужність, та місцезнаходження об'єктів поводження з побутовими відходами

Сміттезвалище побутових відходів розташовано на землях державної власності в адміністративних межах с. Залевківської сільської ради Смілянського району, наданих в оренду КП «Комунальник» Смілянської міської ради, знаходиться на відстані від села Залевки - 2,5 км., від автомагістралі Київ-Дніпропетровськ – 2,5 км., від автошляху Сміла-Сунки – 1 км. і займає площу 4,0 га.

 

10. Вимоги до конкурсних пропозицій

Конкурсна пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою (у разі її наявності у запечатаному конверті). На зворотному  боці останньої сторінки пропозиції конкурсних торгів місце її прошиття має бути заклеєно контрольним папірцем з маркуванням «Прошито та пронумеровано _____ (зазначити кількість) аркушів» та засвідчено підписом Учасника або його уповноваженої особи та печаткою Учасника.

Конкурсна пропозиція подається особисто або надсилається поштою конкурсній комісії у конверті щоденно, окрім вихідних днів з 0800 по 1715 в каб. 5 управління житлово-комунального господарства. На конверті повинно бути зазначено: повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, перелік послуг, на надання яких подається пропозиція; маркування: «Не відкривати до 31 січня 2020 до 13.00 години за Київським часом».

Пропозиція конкурсних торгів запечатується у одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника,а також підписи посадової особи учасника, яка має повноваження щодо підписання конкурсної пропозиції.

Учасник конкурсу має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів. Подання більш ніж однієї пропозиції конкурсних торгів зумовить відхилення як таких, що не відповідають умовам документації конкурсних торгів.

Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів  учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані.

Документи у складі пропозиції конкурсних торгів мають бути без поправок, дописок тощо, за винятком виправлень помилок, зроблено Учасником. У останньому випадку такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення , а також дати виправлення.

Конверти  з конкурсним пропозиціями, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу без розгляду.

Учасник  конкурсу має право відкликати  власну  конкурсну  пропозицію або  внести до неї зміни до закінчення строку подання пропозицій.

Конкурсні пропозиції реєструються конкурсною комісією у журналі обліку. Конкурсна комісія підтверджує надходження конкурсної пропозиції шляхом повідомлення учасника конкурсу про дату і час отримання конкурсної пропозиції  та порядковий номер реєстрації пропозиції.

Розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями проводиться у день закінчення строку їх подання у місці та час передбачені конкурсною документацією, в присутності всіх учасників конкурсу або уповноважених ними  осіб , що з'явилася  на конкурс.

Розкриття конверта з конкурсною пропозицією може проводитися за відсутності учасника конкурсу або уповноваженої ним особи у разі його згоди.

11. Проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз'яснень щодо змісту конкурсної  документації  та

внесення змін до неї

Учасник конкурсу має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз’ясненням щодо змісту конкурсної документації до організатора конкурсу. Організатор конкурсу протягом трьох робочих днів з моменту отримання звернення про роз’яснення до закінчення строку подання конкурсних пропозицій надає письмове роз’яснення.

            У разі надходження двох і більше звернень про надання роз’яснення щодо змісту конкурсної документації організатор конкурсу проводить збори його учасників з метою надання відповідних роз’яснень. Про місце, час та дату  проведення зборів організатор конкурсу повідомляє учасників протягом трьох робочих днів.

            Організатором конкурсу ведеться протокол зазначених зборів, який надсилається або надається всім учасникам зборів в день їх проведення.

            Організатор конкурсу має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій внести зміни до конкурсної документації, про що протягом трьох робочих днів у письмовому вигляді повідомляє усіх учасників конкурсу, яким надіслано конкурсну документацію.

            У разі несвоєчасного внесення змін до конкурсної документації або надання роз’яснень щодо її змісту організатор конкурсу продовжує строк подання конкурсних пропозицій не менше як на сім календарних днів, про що повідомляються учасники.

12. Способи, місце та кінцевий строк подання  конкурсних пропозицій

Спосіб подання конкурсних пропозицій – Конкурсна пропозиція подається особисто або надсилається поштою конкурсній комісії у конверті. На конверті повинно бути зазначено: повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, перелік послуг, на надання яких подається пропозиція; маркування: «Не відкривати до 31 січня 2020 до 13.00 години за Київським часом».

Місце подання конкурсних пропозицій – управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Смілянської міської ради, вул. Севастопольська, 58, каб. 5. Конкурсні пропозиції подаються щоденно, окрім вихідних днів з 0800 по 1715. Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій о 10.00 годині 31 січня 2020 року за Київським часом.

Конкурсна комісія має право прийняти до закінчення строку подання конкурсних пропозицій рішення щодо його продовження. Про своє рішення, а також зміну місця, дня та часу розкриття конвертів конкурсна комісія повинна повідомити всіх учасників конкурсу, які подали документи на участь у конкурсі.

З переможцем конкурсу протягом десяти календарних днів після прийняття конкурсною комісією рішення укладається договір на надання послуг з вивезення побутових відходів на певній території населеного пункту відповідно до типового договору не менше як п’ять років (додаток 1 до конкурсної документації).

У разі коли в конкурсі взяв участь тільки один учасник і його пропозицію не було відхилено, строк, на який він визначається виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у м. Сміла становить 12 місяців.

13. Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями

Черкаська область, місто Сміла, вул. Севастопольська, 58, каб. 5.

 

 31 січня 2020 о 14.00 години за Київським часом».

 

 

 

 

          Заступник міського голови                                                   П. А. КОНДРАТЕНКО                 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Ананко Сергій Васильович

Реєстрація на сайті

АНОНС ТИЖНЯ

.

Муніципальний розвиток

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Міська«Гаряча лінія» з питань COVID-19: вакцинація під час пандемії

Графік роботи: понеділок-п'ятниця 8:00 до 13:00 

субота-неділя 9:00 до 16.00

Телефон: +38 063 668 22 13 

ПЛАТФОРМА ВЕТЕРАНА ЧЕРКАСЬКИЙ ВИМІР

Безплатна правнича допомога