Муніципальний розвиток

Асоціація міст України

Календар новин

пн вт ср чт пт сб нд
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
 
 
 
 
пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
 
 
 
 

Онлайн-спостереження

Портал адміністративних послуг

Фонд соціального страхування

 

Правова допомога

ІНВЕСТИЦІЙНИЙ АТЛАС НАДРОКОРИСТУВАЧА

Образ Ветерана

08.11.2019 | 08:20

Бренд – ідея, яка об’єднує мешканців області. Це імідж та впізнаваність регіону. Це історія, яку ми розповідаємо світу про себе. І від того, як ми її розповімо, такими нас побачить і світ, кажуть в Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА. Тут ініціювали роботу над розробкою туристичного бренду та закликають доєднатися усіх охочих до цього процесу.

Брендинг – не короткочасний проєкт, це свого роду стратегія. Наразі створена робоча група з брендингу регіону, до якої долучилися люди, які представляють різні сфери життя Черкащини. У Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА кажуть, що до робочої групи можна долучатися й зараз, якщо є готовність та бажання попрацювати. Адже ключовий елемент брендингу – це партнерство. Вкрай важливо залучити до процесу всіх стейкхолдерів, які можуть допомогти у визначенні майбутнього регіону. Жоден не може поодинці розробити й впровадити успішний бренд.

На першому засіданні робочої групи, яке відбулося 5 листопада, вирішили оголосити конкурс на обрання кращого слогану для майбутнього бренду Черкаської області. Конкурс розпочнеться 20 листопада й триватиме до 6 грудня 2019 року (включно). Подаватися зможуть всі, хто має ідеї.

Варіант слогану повинен:

бути коротким, не більше 4-х слів;
характеризувати регіон;
передавати харизму Черкащини;
розкривати її невідомі, цікаві, оригінальні сторони;
легко запам’ятовуватися;
продовжити речення: «Черкащина це…»;
бути націленим на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули;
мати обгрунтування – опис слогану (не більше 100 слів).

Переможець отримає подарунок – туристичне спорядження (туристичний намет, рюкзак, каремат та спальний мішок). Деталі та умови участі в конкурсі буде опубліковано 20 листопада 2019 року на Фейсбук-сторінці «Черкащина туристична».

Загалом, як відзначають у Департаменті, територіальні бренди – сучасна зброя для конкурентної боротьби між країнами, регіонами, містами за матеріальні, людські та інформаційні ресурси. Окрім цього, території з сильними брендами здатні ефективніше будувати власні конкурентні переваги, залучати інвестиції, туристів і таланти, експортувати власні продукти та змінювати стереотипи.

Слоган і логотип не є брендом регіону. Проте, слоган та логотип слугують інструментами для ідентифікації або розпізнавання сутності регіону. Наприклад, після запуску бренду міста Порту – туристичний потік з 2013 по 2015 рік зріс на 17,6%, а ВВП міста – на 19%, розповідають в Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА.

Реєстрація на сайті

Анонс тижня

9 серпня

16.00 V тур Першості Черкаської області з футболу серед аматорських команд першої ліги, Стадіон "Авангард"

 

 

 

Про електронні петиції

Шановні користувачі сайту, якщо Ви бажаєте створити нову петицію, або проголосувати за  вже створену, то дотримуйтесь вимог "Положення про електронні петиції".

Ознайомитися з Положенням про електронні петиції можна в розділі "Нормативні документи / Інші нормативні документи"

В разі порушення вимог цього Положення, Ваш голос не буде врахований.

FM радіо "ТЯСМИН” 106.4

Профіль у соціальній мережі

Державні інформаційні ресурси

 

Картинки по запросу СУБСИДІЇ

КЕС

 

ОБЮ

 

covid-19

 

 

 

 

NSZU