Муніципальний розвиток

Асоціація міст України

Календар новин

пн вт ср чт пт сб нд
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
 
 
 
пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
 
 
 

Онлайн-спостереження

Портал адміністративних послуг

Фонд соціального страхування

 

Правова допомога

ІНВЕСТИЦІЙНИЙ АТЛАС НАДРОКОРИСТУВАЧА

Образ Ветерана

15.01.2020 | 09:41

           Інформація

про підсумки роботи  розгляду звернень громадян

у виконавчому комітеті  Смілянської міської ради 

за 1 півріччя 2020 року.

 

            Протягом першого півріччя  2020 року  сектором звернень громадян відділу діловодства, контролю та звернень громадян виконавчого комітету Смілянської міської ради  розглянуто 765 звернень, що на 222  звернення менше відповідного періоду минулого року (987), з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2  особисті прийоми громадян міським головою та його заступниками  під час карантину (в період з 17.03.2020 і по теперішній час)  не проводились. Громадяни міста мали можливість звертатись через електронне звернення та  через поштові відправлення, скринь для звернень (розміщені при вході в міськвиконком). Усі звернення розглянуті спеціалістами управлінь та  відділів міськвиконкому. Заявникам надано обґрунтовані відповіді, відповідно до чинного законодавства та  у визначений законом термін. Із загальної кількості звернень: 74 звернення було подано на особистих прийомах громадян,  338 звернень надійшло з урядової гарячої лінії через обласний контактний центр, 353 - надійшли  поштою. Загалом до міськвиконкому звернулося 1205 осіб .

         Найбільша кількість питань, порушених у зверненнях громадян, які  надійшли від мешканців міста  протягом 1-го півріччя  2020 року стосувалися:

  • соціального захисту – 314 (41%);
  • комунального господарства – 265(35%);
  • аграрної політики та земельних відносин – 69(9%);
  • охорони здоров»я22 (3%);
  • житлової  політики – 52 (2,6%);
  • охорони і здоров’я – 45 (2,3%);
  • законності і порядку – 31(4%);
  • екології та природних ресурсів17 (2%);
  • житлової політики  - 9 (1%) ;
  • інші - 38 (5%);           

          Від державної установи «Урядовий контактний центр»- 338 звернень. Проблемні питання, що стосуються соціального захисту громадян – призначення субсидії, правомірність відмови у призначенні субсидії, отримання коштів монетизованої субсидії.

          З письмовими та усними зверненнями до міського голови у 1-му півріччі   2020 році звернулися 291 особа пільгових категорій, а саме:   учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників боцових дій - 43 особи (в т.ч.  7 –матеріальна допомога учасникам АТО),  осіб з інвалідністю 1-ї, 2-ї та 3-ї групи-71, ветеранів праці – 2 особи, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, та осіб, що потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи – 6 осіб                  дітей війни - 10 осіб, членів багатодітних сімей  та одиноких матерів – 18 осіб.                                                    Заявникам надана допомога у вирішенні питань щодо пільг та соціальних допомог, учасників АТО взято на облік з виділення земельних ділянок під забудову, надано матеріальну допомогу пенсіонерам, інвалідам та чорнобильцям.  

         Із загальної кількості звернень у 1-му півріччі   2020 року39 колективних звернень, що на 6 менше  відповідного періоду минулого року та 18 повторних.    Питання, які порушені в колективних зверненнях – це незгода із встановленням антени стаціонарного мобільного зв`язку на території «Смілатеплокомуненерго», яка загрожує здоров’ю жителів прилеглих вулиць; перерахунок оплати за послугу теплопостачання, про демонтаж гаража на прибудинковій території; незадовільний стан доріг; про заходи з обмеження руху великовагового великогабаритного транспорту спальними вулицями міста, про сприяння у відключенні багатоповерхового будинку від централізованого опалення; щодо санітарного стану території ринку,  вжиття заходів з усунення стихійної торгівлі вулицями міста; про потребу у функціонуванні бібліотеки - філії тощо.   Порушені питання у колективних зверненнях вирішено частково, заявникам надано роз’яснення щодо подальшого вирішення. У повторних зверненнях громадяни міста зверталися до міської влади із питаннями безперервного забезпечення холодною водою мешканців багатоповерхівок, технічного обслуговування вуличного освітлення, вжиття заходів з відновлення централізованого опалення у квартирі, накриття колодязів біля житлових будинків, про виплату коштів субсидії, перекриття між будинкового проїзду.   Порушені питання у повторних зверненнях вирішено частково, заявникам надано роз`яснення щодо подальшого вирішення  (вирішення питань залежить від коштів ). Передбачені кошти узгоджуються на бюджетній комісії, в подальшому затверджуються на сесії міської ради .

        Щотижнево сектором по роботі зі зверненнями громадян готується  інформація про стан виконавчої дисципліни у структурних підрозділах  Смілянської міської ради та у виконавчому комітеті для подальшого розгляду     на нарадах у міського голови. За результатами розгляду надаються конкретні доручення.

         У  засобах масової інформації   здійснюється інформаційна компанія щодо зняття напруги у суспільстві з найпроблемніших питань. У місцевій газеті, на офіційному сайті міської ради щомісячно оприлюднюються графіки проведення особистого прийому громадян міським головою та його заступниками, які  проводяться щомісячно в установлені графіком дні та години, не рідше двох разів на місяць. Упершому півріччі  2020  року проведено 11 особистих  прийомів  громадян, під час яких звернулося  74 заявники.   З метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2,  особисті прийоми громадян міським головою та його заступниками  під час карантину не проводили. Питання, що розглядались під час особитих  прийомів громадян – це: зовнішнє освітлення вулиць міста, відключення квартир та будинків від централізованого опалення, щодо незаконного між будинкового проїзду,  незгода з заборгованістю за послугу теплопостачання, правомірність відмови у призначенні субсидії, вирішення земельних спорів, проведення ремонтних робіт дорожнього покриття, забезпечення безкоштовними ліками, пільгові перевезення  тощо.  

        Своїм конституційним правом на звернення громадяни  можуть скористатися через офіційний  сайт Смілянської міської ради. Разом з тим,  для громадян  на першому поверсі адмінбудівлі  розміщено стенд з графіками особистих прийомів, зразки заповнення звернень громадян, іншою методичною  інформацією.

       Робота із зверненнями громадян перебуває на контролі  у керівництва виконавчого комітету Смілянської  міської ради  і здійснюється до вимог чинного законодавства .

 

Автор: Admin

Реєстрація на сайті

Анонс тижня

17 вересня

14.30 Урочистий захід з вручення відзнак з нагоди 623-річчя з часу заснування міста й Дня фізкультури та спорту, Міський будинок культури, Велика зала

 

 

 

Про електронні петиції

Шановні користувачі сайту, якщо Ви бажаєте створити нову петицію, або проголосувати за  вже створену, то дотримуйтесь вимог "Положення про електронні петиції".

Ознайомитися з Положенням про електронні петиції можна в розділі "Нормативні документи / Інші нормативні документи"

В разі порушення вимог цього Положення, Ваш голос не буде врахований.

FM радіо "ТЯСМИН” 106.4

Профіль у соціальній мережі

Державні інформаційні ресурси

 

Надання житлових субсидій

КЕС

 

ОБЮ

 

covid-19

 

 

 

 

NSZU