Муніципальний розвиток

Асоціація міст України

Календар новин

пн вт ср чт пт сб нд
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
 
 
пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
 
 

Онлайн-спостереження

Портал адміністративних послуг

Фонд соціального страхування

 

Правова допомога

ІНВЕСТИЦІЙНИЙ АТЛАС НАДРОКОРИСТУВАЧА

Образ Ветерана

15.01.2020 | 09:41

Інформація про підсумки роботи  розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті  Смілянської міської ради  за 2019 рік.

            Протягом  2019 року  сектором звернень громадян відділу діловодства, контролю та звернень громадян виконавчого комітету Смілянської міської ради  розглянуто 1972 звернення, що на 77  звернень більше відповідного періоду минулого року (1895). Із загальної кількості звернень: 103 звернення було подано на особистих прийомах громадян,  913 звернень надійшло з урядової гарячої лінії через обласний контактний центр, 851 - надійшли  поштою. Загалом до міськвиконкому звернулося 3925 осіб .

         Найбільша кількість питань, порушених у зверненнях громадян, які  надійшли від мешканців міста  протягом 2019 року стосувалися:

  • соціального захисту – 910 (46,2%);
  • комунального господарства – 521(26,4%);
  • аграрної політики та земельних відносин – 168 (8,5%);
  • екології та природних ресурсів – 68 (3,4%);
  • житлової  політики – 52 (2,6%);
  • охорони і здоров’я – 45 (2,3%);
  • транспорту і зв’язку – 35(1.8%);
  • законність і порядок – 23 (1,2%);
  • питання освіти – 20 (1,01%) ;
  • інші - 130 (6,6%);           

          Від державної установи «Урядовий контактний центр»- 913 звернень. Проблемні питання, що стосуються соціального захисту громадян – призначення субсидії, правомірність відмови у призначенні субсидії, отримання коштів монетизованої субсидії.

          З письмовими та усними зверненнями до міського голови у  2019 році звернулися 349 громадян пільгових категорій, а саме: учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників боцових дій - 43 особи (в т.ч.  13 –матеріальна допомога учасникам АТО), осіб з інвалідністю 1-ї, 2-ї та 3-ї групи-193та ветеранів праці – 15 осіб, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, та осіб, що потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи – 10 осіб                 (надання одноразової матеріальної допомоги), дітей війни - 27 осіб, членів багатодітних сімей  та одиноких матерів – 61 особа. Заявникам надана допомога у вирішенні питань щодо пільг та соціальних допомог, учасників АТО взято на облік з виділення земельних ділянок під забудову, надано матеріальну допомогу пенсіонерам, інвалідам та чорнобильцям.  

         Із загальної кількості звернень у  2019 році - 107 колективних звернень, що на 17 більше відповідного періоду минулого року та 4 повторних.                   Питання, які порушені в колективних зверненнях – це  незгода із встановленням антени стаціонарного мобільного зв’язку на території «Смілатеплокомунєнерго», яка загрожує здоров’ю жителям прилеглих вулиць;  незадовільний стан доріг; відсутність  освітлення в під’їздах будинків; незгода з тарифами на водопостачання, тепло та вимоги від влади на безкоштовні  дозволи на відключення квартир від централізованого теплопостачання. Відключення заявників від централізованого теплопостачання – безкоштовне, проте видача технічних умов теплопостачальними підприємствами носить вартісний характер згідно з калькуляцією теплопостачальних підприємств.                Порушені питання у колективних зверненнях  вирішено позитивно.                               У повторних зверненнях громадяни міста зверталися  до міської влади із пропозиціями заборони руху вантажного транспорту центральними вулицями міста,   побудови мосту між Північним та Південним вокзалами на станції ім. Т.Г.Шевченка, зміна руху громадського транспорту за маршрутом №4. Заявникам надано роз’яснення. 

        Щотижнево сектором по роботі зі зверненнями громадян готується  інформація про стан виконавчої дисципліни у структурних підрозділах  Смілянської міської ради та у виконавчому комітеті для подальшого розгляду     на нарадах у міського голови. За результатами розгляду надаються конкретні доручення.

         У  засобах масової інформації   здійснюється інформаційна компанія щодо зняття напруги у суспільстві з найпроблемніших питань. У місцевій газеті, на офіційному сайті міської ради щомісячно оприлюднюються графіки проведення особистого прийому громадян міським головою та його заступниками, які  проводяться щомісячно в установлені графіком дні та години, не рідше двох разів на місяць. У 2019 році проведено 40 особистих  прийомів  громадян, під час яких звернулося  103 заявника.   Питання, що розглядались під час особитих  прийомів громадян – це: зовнішнє освітлення вулиць міста, відключення квартир та будинків від централізованого опалення, щодо незаконного між будинкового проїзду,  незгода з заборгованістю за послугу теплопостачання, правомірність відмови у призначенні субсидії, вирішення земельних спорів, проведення ремонтних робіт дорожнього покриття, забезпечення безкоштовними ліками, пільгові перевезення  тощо.  

        Своїм конституційним правом на звернення громадяни  можуть скористатися через офіційний  сайт Смілянської міської ради. Разом з тим,  для громадян  на першому поверсі адмінбудівлі  розміщено стенд з графіками особистих прийомів, зразки заповнення звернень громадян, іншою методичною  інформацією.

       Робота із зверненнями громадян перебуває на контролі  у керівництва виконавчого комітету Смілянської  міської ради  і здійснюється до вимог чинного законодавства .

     

Автор: Admin

Реєстрація на сайті

Анонс тижня

9 квітня

11.00 - II пленарне засідання чергової сесії міської ради, Велика зала Будинку рад

14.30 - Засідання виконавчого комітету міської ради, Мала зала Будинку рад

 


 

 

 

 

Про електронні петиції

Шановні користувачі сайту, якщо Ви бажаєте створити нову петицію, або проголосувати за  вже створену, то дотримуйтесь вимог "Положення про електронні петиції".

Ознайомитися з Положенням про електронні петиції можна в розділі "Нормативні документи / Інші нормативні документи"

В разі порушення вимог цього Положення, Ваш голос не буде врахований.

FM радіо "ТЯСМИН” 106.4

Профіль у соціальній мережі

Державні інформаційні ресурси

 

Картинки по запросу СУБСИДІЇ

КЕС

 

ОБЮ

 

covid-19

 

 

 

 

NSZU