Закрити
15.01.2020 | 09:41

Протягом 1 півріччя 2021 року відділом організаційної роботи, діловодства та контролю виконавчого комітету Смілянської міської ради розглянуто 876 звернень, що на 111 більше відповідного періоду минулого року (765).

Із загальної кількості звернень: 28 звернень зареєстровано під час проведення особистих прийомів громадян керівництвом виконавчого комітету, 316 звернень надійшли від державної установи «Черкаський обласний контактний центр», 51 звернення (із них 10 опрацьовано відділом організаційної роботи, діловодства та контролю) – через запит «Про доступ до публічної інформації»; 456 письмових звернень (із них - 35 звернень отримано через засоби електронного зв’язку (електронні звернення)) та 66 усних звернень.

Щоденно з 8-00 до 17-15 громадяни мають можливість отримати консультативну та інформаційну допомогу у відділі організаційної роботи, діловодства та контролю, контактний телефон 2-03-59. У звітному періоді до відділу звернулись 2513 осіб.

Найбільша кількість питань, порушених у зверненнях громадян, які надійшли від мешканців міста протягом 1 півріччя 2021 року стосувалися:

• соціального захисту – 364(44%);

• комунального господарства – 235(28%);

• аграрної політики та земельних відносин – 98 (13%);

• законність і порядок – 61 (7%);

• екології та природних ресурсів – 37 (4%);

• охорони і здоров’я – 20 (2%);

• житлової політики – 10 (1%);

• інші - 51 (1%);

Від державної установи «Урядовий контактний центр» у звітному періоді отримано 316 звернень. Проблемні питання, що порушені у зверненнях стосуються соціального захисту громадян, а саме: призначення субсидії та правомірність відмови у призначенні субсидії, отримання коштів монетизованої субсидії, виплата коштів соціальної допомоги ФОПам на дітей, виплата коштів державної соціальної допомоги при народженні дитини, малозабезпеченим родинам та одиноким матерям, коштів «Муніципальна няня», забезпечення дровами пільгових категорій населення.

З письмовими та усними зверненнями до міського голови та його заступників у 1 півріччі 2021 році звернулися 560 громадян, із них 220 осіб пільгових категорій, а саме: учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій - 43 особи (в т.ч. 12 – матеріальна допомога учасникам АТО), осіб з інвалідністю 1-ї, 2-ї та 3-ї групи – 118 осіб, ветеранів праці – 2 осіб, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи – 6 осіб, дітей війни - 9 осіб, членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 35 осіб. Заявникам надана допомога у вирішенні питань щодо пільг та соціальних допомог, учасників АТО взято на облік з виділення земельних ділянок під забудову, надано матеріальну допомогу пенсіонерам, інвалідам та чорнобильцям.

У першому півріччі 2021 року розглянуто 41 колективних звернень та 13 повторних. Питання, які порушені в колективних зверненнях – це кронування дерев та надання дозволу на видалення аварійних дерев, ремонт дорожнього покриття вулиць Захисників України, І.Мазепи, Орлова, Соборної, родини Бобринських, сприяння у відновленні роботи ліфтів, надання дозволу на відключення житлового будинку від централізованого опалення, надання допомоги у проведенні ремонтних робіт під’їздів та покрівлі житлових багатоквартирних будинків, зменшення податку на нерухомість (житлові будинки, квартири), заборони розміщення об’єктів торгового призначення у паркових зонах та скверах, демонтаж бетонних конструкцій по вулиці Софіївській, плати за теплопостачання місць загального користування, розблокування проїзду з будинку 51 з вулиці Незалежності, вжиття заходів з вирізки живих дерев породи «Береза» біля магазину «М’ясокрай» тощо. Порушені питання у колективних зверненнях вирішено частково, заявникам надано роз’яснення з подальшого вирішення вище вказаних питань, особливо ті, вирішення яких потребують додаткових матеріальних затрат.

У повторних зверненнях громадяни міста зверталися до міської влади із наступними питаннями: про роздільний збір сміття, виконання ЗУ «Про декомунізацію», створення належних умов для торгівлі (ст. ім. Т.Шевченка), приведення в належний санітарний стан скверу в мікрорайоні Т.Шевченка, санітарного стану газону вздовж вулиці Тараса Шевченка, вуличного освітлення провулку Якова Водяного, встановлення дитячого майданчика по провулку Кольцова, 5 відповідно до норм чинного законодавства, призначення субсидії та виплати коштів призначеної субсидії. Порушені питання у повторних зверненнях частково вирішено, заявникам надано письмові відповіді із роз`ясненням щодо подальшого вирішення порушених заявниками питань.

Щотижнево готується інформація про стан виконавчої дисципліни у структурних підрозділах міської ради та у відділах виконавчого комітету для подальшого розгляду на нарадах у міського голови та його заступників. За результатами розгляду надаються конкретні доручення.

У засобах масової інформації здійснюється інформаційна компанія щодо зняття напруги у суспільстві з найпроблемніших питань. У місцевій газеті, на офіційному сайті міської ради щомісячно оприлюднюються графіки проведення особистого прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, секретарем Смілянської міської ради, керуючим справами, які проводяться щомісячно в установлені графіком дні та години, не рідше двох разів на місяць. З метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, особисті прийоми громадян керівництвом виконавчого комітету Смілянської міської ради під час карантину проводились з обмеженнями.

У 1 півріччі 2021 році проведено 6 особистих прийомів громадян, під час яких звернулося 28 заявників. Питання, що розглядались під час особитих прийомів громадян – це: незаконна забудова закладу громадського харчування на прибудинковій території багатоквартирного житлового будинку по вулиці Незалежності 26, високі тарифи на послугу теплопостачання, відключення квартир та житлових будинків будинків від централізованого опалення, правомірність нарахування оплати за теплопостачання місць загального користування, благоустрій мікрорайону Б.Хмельницького, правомірність нарахування абонентської плати за водопостачання, зовнішнє освітлення вулиць міста, про реєстрацію земельної прибудинкової території, перекриття внутрішньо квартального проїзду між житловими будинками по вулиці Б.Хмельницького, незаконно встановлені гаражі по вулиці Героїв Небесної Сотні, сприяння у виконанні технічних умов ПАТ «Черкасиобленерго» та інші.

З проблемних питань до міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови містяни можуть звернутися: письмово; з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення - розділ «Звернення громадян» сайту Смілянської міської ради) - щоденно, через особистий прийом громадян – у визначені дні. Для отримання консультацій на звернення сміляни можуть звернутись до відділу організаційної роботи, діловодства та контролю за телефоном 2-03-59 та до оперативної служби виконавчого комітету Смілянської міської ради за телефоном 2-00-01, 15-77. Служба працює цілодобово.

Прямі ефіри за участю міського голови та його заступників з актуальних питань висвітлюються на місцевому телебаченні. У місцевій газеті, на сайті Смілянської міської ради, у соціальних мережах щомісячно оприлюднюються графіки проведення особистих прийомів громадян міського голови, його заступників, секретаря міської ради та керуючого справами. У місцевих ЗМІ, на офіційному сайті Смілянської міської ради, у соціальних мережах висвітлюються результати розгляду питань під час особистих прийомів громадян керівництвом виконавчого комітету Смілянської міської ради. Для громадян на першому поверсі адмінбудівлі розміщено стенд з графіками особистих прийомів, зразками заяв звернень громадян, іншою методичною інформацією.

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Ананко Сергій Васильович

Реєстрація на сайті

АНОНС ТИЖНЯ

26 липня о 14.30 – депутатські слухання (мала зала Будинку рад);

28 липня о 10:00 – чергова сесія міської ради (велика зала Будинку рад).

 

Муніципальний розвиток

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Міська«Гаряча лінія» з питань COVID-19: вакцинація під час пандемії

Графік роботи: понеділок-п'ятниця 8:00 до 16:00 

Телефон: +38 063 668 22 13