Закрити
14.07.2023 | 10:41

Протягом 1 півріччя 2023 року відділом організаційної роботи, діловодства та контролю виконавчого комітету Смілянської міської ради  розглянуто 678   письмових звернень громадян, що на 174 (35%) звернень більше відповідного періоду минулого року (504) та 196 усних.

Із загальної кількості звернень: 195 звернень надійшли від державної установи «Черкаський обласний контактний центр», 29 звернень – через запит «Про доступ до публічної інформації»;  454 письмових звернень (із них - 19 звернень отримано через засоби електронного зв’язку (електронні звернення).              

Щоденно з 8-00 до 17-15 громадяни мають можливість отримати консультативну та інформаційну  допомогу у відділі організаційної роботи, діловодства та контролю, контактний телефон 2-03-59.  У звітному періоді до відділу  звернулись  1599 осіб.

Найбільша кількість питань, порушених у зверненнях громадян, які  надійшли від мешканців міста  протягом 1 півріччя 2023 року стосувалися:

  • соціального захисту – 374(55%);
  • комунального господарства – 167(25%);
  • аграрної політики та земельних відносин – 37 (6%);
  • законність і порядок – 32 (5%);
  • культури - 16 (2%);
  • освіти – 14 (2%);
  • житлової  політики – 11(2%);
  • охорони  здоров’я – 9 (1%);
  • цивільного захисту – 9 (1%)
  • економічної політики – 7 (1%);
  • інші - 2;           

Від Черкаського обласного контактного центру у звітному періоді отримано 195 звернень. Проблемні питання, що порушені у зверненнях стосуються:

  • соціального захисту громадян: виплати коштів державних соціальних допомог (одинокій мамі, багатодітній родині, малозабезпеченій сім’ї, при народженні дитини, по догляду за особою із психічними розладами); виплати коштів на проживання ВПО; надання продуктової гуманітарної допомоги;  виплати компенсації за «пакунок малюка»; влаштування до реабілітаційного центру; надання матеріальної допомоги; забезпечення ліками на пільговій основі
  • житлово – комунального господарства: надання якісної послуги централізованого опалення; високих тарифів на централізоване водопостачання  та вивезення побутових відходів;  непомірних  нарахувань за послугу теплопостачання; накриття колодязів; високих тарифів на оплату місць загального користування; проведення ремонтних робіт дорожнього покриття вулиць міста; проведення ремонту покрівлі багатоповерхівки; про видачу акта на видалення аварійного дерева.

З письмовими зверненнями до міського голови та його заступників у 1 півріччі 2023 році звернулися 483 громадяни, із них 320 осіб  пільгових категорій, а саме: учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій - 27 осіб (за результатами розгляду  звернень 11 учасників АТО, ООС, бойових дій взято на облік з виділення земельних ділянок під забудову, 6 особам надано матеріальну допомогу); осіб з інвалідністю 1-ї, 2-ї та 3-ї групи - 105,  учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - 2 особи,  дітей війни – 2 особи,  членів багатодітних сімей та одиноких матерів –36,  членів сімей осіб, смерть яких пов’язана з проведенням АТО/ООС та із здійсненням заходів, необхідних для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України – 68 осіб;  внутрішньо переміщених осіб (ВПО) - 80.  Заявникам надана допомога у вирішенні  питань з призначення та нарахування субсидії, отримання матеріальної допомоги, житлово-комунальних питань, надано гуманітарну допомогу продуктами харчування, засобами особистої гігієни, дитячими памперсами тощо.  

У першому  півріччі 2023 року розглянуто 30 колективних звернень  та 7 повторних.  Питання, які порушені в колективних зверненнях – це високі тарифи на послугу теплопостачання;  непомірні нарахування за теплопостачання місць загального користування;  збереження бібліотечних філій Смілянської централізованої бібліотечної системи; приведення в порядок узбіччя;  передача на баланс водопровідних мереж;  видалення аварійних дерев; надмірного кронування дерев;   проведення ямкового ремонту вулиць міста;  визнання права на приватизацію земельних ділянок та безоплатну передачу заявникам;  позбавлення права опікуна по догляду за підопічним; будівництва сміттєвого майданчика;  облаштування прибудинкової території; надання безоплатного житла для ВПО,  тощо.  

Порушені питання у колективних зверненнях вирішено. Деякі вирішено частково, заявникам надано роз’яснення з подальшого  вирішення вказаних вище питань, особливо ті, вирішення яких потребують додаткових матеріальних затрат  і такі,  що можуть бути вирішені після закінчення воєнного стану в Україні. У повторних зверненнях громадяни міста зверталися до міської влади із наступними питаннями:  сприяння  у виплаті коштів соціальної допомоги  заявниці, яка не має права на пенсію; видалення дерева, яке знаходиться на сусідській земельній ділянці та несе загрозу; щодо незаконної забудови  на прибудинковій території; про виплату допомоги на проживання ВПО; відновлення  руху громадського транспорту;    перегляд Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівді комунальних послуг, скасування нарахування на загальнобудинкові потреби співвласникам квартир з індивідуальним опаленням, проведення енергоаудиту. Порушені питання у повторних зверненнях вирішені; деякі  вирішені частково, заявникам надано письмові відповіді із роз`ясненням  щодо подальшого вирішення порушених заявниками питань.                                                                  

У  засобах масової інформації   здійснюється інформаційна компанія щодо зняття напруги у суспільстві з найпроблемніших питань. Відповідно до положень статті 8 Закону України „Про правовий режим воєнного стану“ в місті здійснюються в першу чергу заходи, необхідні для відвернення загрози, відсічі збройної агресії російської федерації та забезпечення національної безпеки.  З огляду на впровадження безпекових заходів для жителів міста, області та інших регіонів України особисті прийоми громадян керівництвом  виконавчого комітету Смілянської міської ради відбуваються виключно із зазначених питань. У зв’язку із військовою агресією Російської Федерації проти України, а з 24 лютого 2022 року повномасштабним вторгненням Росії в Україну, особисті  прийоми громадян міським головою та його заступниками у 1 півріччі 2023 року офіційно не проводились. Проте,  усі звернення громадян розглядаються  з індивідуальним підходом  та вивченням ситуації. Відповідальний спеціаліст за роботу зі зверненнями громадян скоординовує  потреби та можливості допомоги у вирішенні питань через  письмове звернення, зустрічі із керівниками структурних  підрозділів,  а у разі незгоди заявника – зустрічі  із заступником міського голови, або міським головою. 

З проблемних питань до міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови містяни та гості міста можуть звернутися: письмово; з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення - розділ «Звернення громадян» сайту Смілянської міської ради);  усно за телефоном – 2-03-59 та  через  Телеграм - канал.

Подати звернення можна:

– на електронну адресу: cancelar@smila-rada.gov.ua;

– поштою  (м. Cміла, вул. Незалежності, 37).

З 24 лютого 2022 року міський голова створив свій Телеграм – канал, де публікує оперативну інформацію та спілкується   з громадянами і гостями міста з нагальних питань в прямих діалогах, а це сприяє оперативному вирішенню питання. Прямі ефіри за участю міського голови та його заступників з актуальних питань висвітлюються на місцевому телебаченні, соціальних мережах, в  Телеграм – каналі.      

Щоденно до оперативної служби виконавчого комітету Смілянської міської ради  сміляни можуть звернутись за телефоном 2-00-01 і 15-77. Служба працює цілодобово .    

 

 

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Ананко Сергій Васильович

Реєстрація на сайті

АНОНС ТИЖНЯ

__.__.2023 о ___.___ - _________

 

Муніципальний розвиток

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Міська«Гаряча лінія» з питань COVID-19: вакцинація під час пандемії

Графік роботи: понеділок-п'ятниця 8:00 до 13:00 

субота-неділя 9:00 до 16.00

Телефон: +38 063 668 22 13 

Блок радіо тясмін

Слухати онлайн

ПЛАТФОРМА ВЕТЕРАНА ЧЕРКАСЬКИЙ ВИМІР