Закрити
05.08.2024 | 10:41

 

Інформаційно-аналітична довідка

про роботу зі зверненнями громадян

у виконавчому комітеті  Смілянської міської ради  за 2024 рік.

       Протягом 2024 року відділом організаційної роботи, діловодства,  контролю та звернень громадян виконавчого комітету Смілянської міської ради  опрацьовано1540письмових звернень громадян, що на 147(11%) звернень більше відповідного періоду минулого року (1393).

Із загальної кількості звернень:44 звернення отримановід органів влади вищого рівня; 334 зверненьнадійшливід державної установи «Черкаський обласний контактний центр», 121 звернення– через запит «Про доступ до публічної інформації»; 1041 письмових звернень (із них - 34 звернень отримано через засоби електронного зв’язку (електронні звернення).

Щоденно з 8-00 до 17-15 громадяни мають можливість отримати консультативну та інформаційну  допомоги у відділі організаційної роботи, діловодства, контролю та звернень громадян далі – Відділ); контактний телефон 2-03-59. За звітний період спеціалістом Відділу надано 626 консультацій жителям міста .

        Конституційним правом на звернення скористалися 4327 осіб.

         Найбільша кількість питань, порушених у зверненнях громадян, які  надійшли від мешканців міста  протягом2024року стосувалися:

  • соціальногозахисту –  694(44%);
  • комунальногогосподарства –  481(30%);
  • аграрноїполітики та земельнихвідносин – 155(10%);
  • законність і порядок – 99(6%);
  • освіти –  33 (2%);
  • економічної політики – 26(2%);
  • охорониздоров’я –  27 (2%);
  • житловоїполітики – 17(1%);
  • цивільного захисту – 11(1%)
  • культури–17(1%);
  • інші–18 (1%);           

ВідЧеркаського обласного контактного центру у звітному періоді отримано334звернення. Проблемні питання, щопорушені у зверненнях стосуються:

  • соціального захисту громадян:виплати коштів державних соціальних допомог (одинокій мамі, багатодітній родині, малозабезпеченій сім’ї, при народженні дитини, по втраті годувальника);виплату допомоги з інвалідності; виплати коштів на проживання ВПО;виплату коштів «Тепла зима»; надання продуктової гуманітарної допомоги;виплати компенсації за «пакунок малюка»; влаштування до реабілітаційного центру; надання матеріальної допомоги;забезпечення ліками на пільговій основі
  • житлово – комунального господарства:надання якісної послуги централізованого теплопостачання та водопостачання; високих тарифів на централізоване водопостачання;  високих тарифів на оплату місць загального користування; проведення ремонтних робіт дорожнього покриття вулиць міста; проведення ремонту покрівлі багатоповерхівки;облаштування сміттєвих майданчиків; вуличного освітлення; забезпечення дровами.

З письмовими зверненнями до міського голови та його заступників у  2024 році звернулися 1206 громадян, із них -699 осіб  пільгових категорій, а саме:учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій - 247 осіб (за результатами розгляду  звернень 126  бойових дій взято на облік з виділення земельних ділянок під забудову, 100 особам надано матеріальну допомогу на лікування у зв’язку з пораненням);осіб з інвалідністю 1-ї, 2-ї та 3-ї групи -141,  учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - 1 особа,  мати – героїня – 2 особи, дітей війни – 6 осіб,  членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 33,  членів сімей осіб, смерть яких пов’язана з проведенням АТО/ООС та із здійсненням заходів, необхідних для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України – 111 осіб;  внутрішньо переміщених осіб (ВПО) –147, опікуни – 8 осіб, ветерани праці - 3. Заявникам надана допомога у вирішенні  питань з призначення та нарахування соціальних допомог, отримання матеріальної допомоги, житлово-комунальних питань.

У  2024році розглянуто91колективнихзвернень  та 11повторних.  Питання, якіпорушені в колективнихзверненнях – цевисокі тарифи на послугу  водопостачання;  непомірні нарахування за теплопостачання місць загального користування;  проведення ямкового ремонту дорожнього покриття вулиць міста;  облаштування та перенесення сміттєвих площадок, перейменування вулиць міста, встановлення дорожніх обмежувальних знаків, безпритульних тварин, заборону вирубки зелених насаджень  тощо.

Порушені питання у колективних зверненнях вирішено. Деякі вирішено частково, заявникам надано роз’яснення з подальшого  вирішення вказаних вище питань, особливо ті, вирішення яких потребують додаткових матеріальних затрат  і такі,  що можуть бути вирішені після закінчення дії воєнного стану в Україні.

У повторних зверненнях громадяни міста зверталися до міської влади із наступними питаннями:  сприяння  у виплаті коштів соціальної допомоги  на проживання ВПО; неправомірного підключення до міського водогону; встановлення додаткових контейнерів для пет-пляшок;  надання матеріальної допомоги на лікування; щодо перерахунку за надану послугу з водопостачання, проведення повірки лічильників, законності встановлення вузлів комерційного обліку у багатоквартирному будинку. Порушені питання у повторних зверненнях вирішені; деякі  вирішені частково, заявникам надано письмові відповіді із роз`ясненням  щодо подальшого вирішення порушених заявниками питань.

 У  засобах масової інформації   здійснюється інформаційна кампанія щодо зняття напруги у суспільстві з найпроблемніших питань. Відповідно до положень статті 8 Закону України „Про правовий режим воєнного стану“ в місті здійснюються в першу чергу заходи, необхідні для відвернення загрози, відсічі збройної агресії російської федерації та забезпечення національної безпеки.  З огляду на впровадження безпекових заходів для жителів міста, області та інших регіонів України особисті прийоми громадян керівництвом  виконавчого комітету Смілянської міської ради відбуваються першочергово із зазначених питань.  Також у 2024 році керівництвом виконавчого комітету Смілянської ради проведено 15 особистих прийомів, із них міським головою – 5.Усі звернення громадян розглядаються  з індивідуальним підходом  та вивченням ситуації. Головний спеціаліст відділу організаційної роботи, діловодства та контролю - відповідальний спеціаліст за роботу зі зверненнями громадян скоординовує  потреби та можливості допомоги у вирішенні питань через  письмове звернення, зустрічі із керівниками структурних  підрозділів,  а у разі незгоди заявника – зустрічі  із заступником міського голови, або міським головою. 

 З проблемних питань до міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови містяни та гості міста можуть звернутися: письмово; з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення - розділ «Звернення громадян» сайту Смілянської міської ради);  усно під час особистих прийомів громадян,  за телефоном – 2-03-59 та  через  Телеграм - канал .

Подати звернення можна:

– на електронну адресу: cancelar@smila-rada.gov.ua;

– поштою(м. Cміла, вул. Незалежності, 37).

       З 24 лютого 2022 року діє Телеграм-канал міського голови, де публікується оперативна інформація та проводяться спілкування з громадянами та гостями міста з нагальних питань в прямих діалогах, а це сприяє оперативному вирішенню питань.Прямі ефіри  за участюміськогоголови та йогозаступників з актуальних питань висвітлюються на місцевому телебаченні, соціальних мережах, в  Телеграм – каналі.

Щоденно до оперативної служби виконавчого комітету Смілянської міської ради  сміляни можуть звернутись за телефонами  2-00-01 і 15-77,0682774828,0931692055.Служба працюєцілодобово.

 

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Ананко Сергій Васильович

Реєстрація на сайті

АНОНС ТИЖНЯ

19.02. 2025 о 14.00- засіданн громадської житлової комісії (онлайн)

19.02. 2025 о 14.30 - опікунська рада з питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами (каб. 5)

19.02.2025 о 15.30 - тимчасова комісія з питань контролю за виплатою та погашенням заборгованості із заробітної плати, забезпечення своєчасної сплати страхових внесків до Пенсійного фонду та надходжень до бюджетів всіх рівнів, яка відбудеться (онлайн)

20.02.2025 о 9.00  - засідання  постійної комісії міської ради з питань освіти, молоді та спорту, культури, охорони здоров'я, соціального захисту, засобів масової інформації

20.02.2025 о 10.00   - засідання  постійної комісії міської ради з питань місцевого бюджету, фінансів, податкової політики, розвитку підприємництва, захисту прав споживачів, комунальної власності

20.02.2025 о 15.00    - засідання  постійної комісії міської ради з питань місцевого самоврядування, депутатської діяльності, законності, запобігання корупції, надзвичайних ситуацій

24.02.2025  о 14.30 - депутатські слухання

25.02.2025 о 14.30 - чергове засідання виконавчого комітету

26.02.2025 о 10.00 - чергова сесія

Муніципальний розвиток

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Міська«Гаряча лінія» з питань COVID-19: вакцинація під час пандемії

Графік роботи: понеділок-п'ятниця 8:00 до 13:00 

субота-неділя 9:00 до 16.00

Телефон: +38 063 668 22 13 

ПЛАТФОРМА ВЕТЕРАНА ЧЕРКАСЬКИЙ ВИМІР

Безплатна правнича допомога