19.02.2025 о 15.30 - тимчасова комісія з питань контролю за виплатою та погашенням заборгованості із заробітної плати, забезпечення своєчасної сплати страхових внесків до Пенсійного фонду та надходжень до бюджетів всіх рівнів, яка відбудеться (онлайн)
Інформаційно-аналітична довідка
про роботу зі зверненнями громадян
у виконавчому комітеті Смілянської міської ради за 2024 рік.
Протягом 2024 року відділом організаційної роботи, діловодства, контролю та звернень громадян виконавчого комітету Смілянської міської ради опрацьовано1540письмових звернень громадян, що на 147(11%) звернень більше відповідного періоду минулого року (1393).
Із загальної кількості звернень:44 звернення отримановід органів влади вищого рівня; 334 зверненьнадійшливід державної установи «Черкаський обласний контактний центр», 121 звернення– через запит «Про доступ до публічної інформації»; 1041 письмових звернень (із них - 34 звернень отримано через засоби електронного зв’язку (електронні звернення).
Щоденно з 8-00 до 17-15 громадяни мають можливість отримати консультативну та інформаційну допомоги у відділі організаційної роботи, діловодства, контролю та звернень громадян далі – Відділ); контактний телефон 2-03-59. За звітний період спеціалістом Відділу надано 626 консультацій жителям міста .
Конституційним правом на звернення скористалися 4327 осіб.
Найбільша кількість питань, порушених у зверненнях громадян, які надійшли від мешканців міста протягом2024року стосувалися:
- соціальногозахисту – 694(44%);
- комунальногогосподарства – 481(30%);
- аграрноїполітики та земельнихвідносин – 155(10%);
- законність і порядок – 99(6%);
- освіти – 33 (2%);
- економічної політики – 26(2%);
- охорониздоров’я – 27 (2%);
- житловоїполітики – 17(1%);
- цивільного захисту – 11(1%)
- культури–17(1%);
- інші–18 (1%);
ВідЧеркаського обласного контактного центру у звітному періоді отримано334звернення. Проблемні питання, щопорушені у зверненнях стосуються:
- соціального захисту громадян:виплати коштів державних соціальних допомог (одинокій мамі, багатодітній родині, малозабезпеченій сім’ї, при народженні дитини, по втраті годувальника);виплату допомоги з інвалідності; виплати коштів на проживання ВПО;виплату коштів «Тепла зима»; надання продуктової гуманітарної допомоги;виплати компенсації за «пакунок малюка»; влаштування до реабілітаційного центру; надання матеріальної допомоги;забезпечення ліками на пільговій основі
- житлово – комунального господарства:надання якісної послуги централізованого теплопостачання та водопостачання; високих тарифів на централізоване водопостачання; високих тарифів на оплату місць загального користування; проведення ремонтних робіт дорожнього покриття вулиць міста; проведення ремонту покрівлі багатоповерхівки;облаштування сміттєвих майданчиків; вуличного освітлення; забезпечення дровами.
З письмовими зверненнями до міського голови та його заступників у 2024 році звернулися 1206 громадян, із них -699 осіб пільгових категорій, а саме:учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій - 247 осіб (за результатами розгляду звернень 126 бойових дій взято на облік з виділення земельних ділянок під забудову, 100 особам надано матеріальну допомогу на лікування у зв’язку з пораненням);осіб з інвалідністю 1-ї, 2-ї та 3-ї групи -141, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - 1 особа, мати – героїня – 2 особи, дітей війни – 6 осіб, членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 33, членів сімей осіб, смерть яких пов’язана з проведенням АТО/ООС та із здійсненням заходів, необхідних для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України – 111 осіб; внутрішньо переміщених осіб (ВПО) –147, опікуни – 8 осіб, ветерани праці - 3. Заявникам надана допомога у вирішенні питань з призначення та нарахування соціальних допомог, отримання матеріальної допомоги, житлово-комунальних питань.
У 2024році розглянуто91колективнихзвернень та 11повторних. Питання, якіпорушені в колективнихзверненнях – цевисокі тарифи на послугу водопостачання; непомірні нарахування за теплопостачання місць загального користування; проведення ямкового ремонту дорожнього покриття вулиць міста; облаштування та перенесення сміттєвих площадок, перейменування вулиць міста, встановлення дорожніх обмежувальних знаків, безпритульних тварин, заборону вирубки зелених насаджень тощо.
Порушені питання у колективних зверненнях вирішено. Деякі вирішено частково, заявникам надано роз’яснення з подальшого вирішення вказаних вище питань, особливо ті, вирішення яких потребують додаткових матеріальних затрат і такі, що можуть бути вирішені після закінчення дії воєнного стану в Україні.
У повторних зверненнях громадяни міста зверталися до міської влади із наступними питаннями: сприяння у виплаті коштів соціальної допомоги на проживання ВПО; неправомірного підключення до міського водогону; встановлення додаткових контейнерів для пет-пляшок; надання матеріальної допомоги на лікування; щодо перерахунку за надану послугу з водопостачання, проведення повірки лічильників, законності встановлення вузлів комерційного обліку у багатоквартирному будинку. Порушені питання у повторних зверненнях вирішені; деякі вирішені частково, заявникам надано письмові відповіді із роз`ясненням щодо подальшого вирішення порушених заявниками питань.
У засобах масової інформації здійснюється інформаційна кампанія щодо зняття напруги у суспільстві з найпроблемніших питань. Відповідно до положень статті 8 Закону України „Про правовий режим воєнного стану“ в місті здійснюються в першу чергу заходи, необхідні для відвернення загрози, відсічі збройної агресії російської федерації та забезпечення національної безпеки. З огляду на впровадження безпекових заходів для жителів міста, області та інших регіонів України особисті прийоми громадян керівництвом виконавчого комітету Смілянської міської ради відбуваються першочергово із зазначених питань. Також у 2024 році керівництвом виконавчого комітету Смілянської ради проведено 15 особистих прийомів, із них міським головою – 5.Усі звернення громадян розглядаються з індивідуальним підходом та вивченням ситуації. Головний спеціаліст відділу організаційної роботи, діловодства та контролю - відповідальний спеціаліст за роботу зі зверненнями громадян скоординовує потреби та можливості допомоги у вирішенні питань через письмове звернення, зустрічі із керівниками структурних підрозділів, а у разі незгоди заявника – зустрічі із заступником міського голови, або міським головою.
З проблемних питань до міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови містяни та гості міста можуть звернутися: письмово; з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення - розділ «Звернення громадян» сайту Смілянської міської ради); усно під час особистих прийомів громадян, за телефоном – 2-03-59 та через Телеграм - канал .
Подати звернення можна:
– на електронну адресу: cancelar@smila-rada.gov.ua;
– поштою(м. Cміла, вул. Незалежності, 37).
З 24 лютого 2022 року діє Телеграм-канал міського голови, де публікується оперативна інформація та проводяться спілкування з громадянами та гостями міста з нагальних питань в прямих діалогах, а це сприяє оперативному вирішенню питань.Прямі ефіри за участюміськогоголови та йогозаступників з актуальних питань висвітлюються на місцевому телебаченні, соціальних мережах, в Телеграм – каналі.
Щоденно до оперативної служби виконавчого комітету Смілянської міської ради сміляни можуть звернутись за телефонами 2-00-01 і 15-77,0682774828,0931692055.Служба працюєцілодобово.