ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ ІЗ ЗНИЖЕННЯМ СТАРТОВОЇ ЦІНИ НА ПРАВО ОРЕНДИ – НЕЖИТЛОВИХ ПРИМІЩЕНЬ ХАРЧОБЛОКУ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ № 1 «ДРУЖБА» (ЯСЛА-САДОК КОМБІНОВАНОГО ТИПУ), ПЛОЩЕЮ 48,7 КВ.М, ЗА АДРЕСОЮ: М. СМІЛА, ВУЛ. ЮРІЯ КОНДРАТЮКА, 11
1. Інформація про орендодавця та балансоутримувача:
1.1. Інформація про Орендодавця (найменування, його місцезнаходження і контактні дані):
Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, код ЄДРПОУ
1.2. Інформація про балансоутримувача (найменування, його місцезнаходження і контактні дані): Управління освіти молоді та спорту Смілянської міської ради Черкаської області, код ЄДРПОУ 38627941, м. Сміла, вул. Соборна, 107
тел. (04733) 5-11-00, електронна адреса: smmvo@ukr.net
2. Інформація про об’єкт оренди:
2.1. Загальна інформація: – нежитлових приміщень харчоблоку дошкільного навчального закладу № 1«Дружба» (ясла-садок комбінованого типу), площею 48,7 кв.м, за адресою: м. Сміла, вул. Юрія Кондратюка, 11
Об’єкт оренди в податковій заставі не перебуває та під арештом не знаходиться.
2.2. Вартісні показники об’єкта оренди станом на 31.01.2022:
первісна переоцінена вартість –40996,37 грн.,
залишкова переоцінена вартість – 7309,98 грн.
2.3. Тип об’єкта: нерухоме майно.
2.4. Пропонований строк оренди - 2 роки 11 місяців
2.5. Рішення про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації - відсутнє.
2.6. Фотографічне зображення об’єкта - додається.
2.7. Місцезнаходження об’єкта – Черкаська область, місто Сміла, вул. Юрія Кондратюка, 11.
2.8. Характеристика об’єкта оренди: нежитлові приміщення харчоблоку ДНЗ № 1 Дружба». Фундамент - бетонні блоки; стіни та стеля – цегляні, поштукатурені, побілені; перекриття – залізобетонні плити; покрівля – плоска, рулонна; підлога – бетонна стяжка, керамічна плитка, лінолеум; опорядження зовнішнє - розшивка швів цегляної кладки; опородження внутрішнє – стіни та стеля поштукатурені та пофарбовані; вікна – дерев’яні; дверні прорізи – дерев’яні.
2.9. Технічний стан об’єкта: задовільний, потужність електромережі 30 кВт. Об’єкт забезпечено комунікаціями електромережі, централізованим теплопостачанням, водопостачанням та водовідведенням.
Поверховий план об’єкта – додається.
2.10. Об’єкт оренди не є пам’яткою культурної спадщини.
2.11. Орендар відшкодовує Балансоутримувачу всі витрати на оплату комунальних послуг.
2.12. Умови оренди майна:
1) Стартова орендна плата для:
аукціону із зниженням стартової ціни – 36,55 грн без ПДВ;
аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 36,55 грн без ПДВ.
Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється згідно з чинним законодавством та в повному обсязі спрямовується Орендарем на рахунок балансоутримувача.
Індексація орендної плати – розмір орендної плати за кожний наступний місяць визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за наступний місяць згідно Методики розрахунку орендної плати за оренду комунального майна м. Сміла.
2) Строк оренди: 2 роки 11 місяців .
3) Здійснення невід’ємних поліпшень можливо на підставі рішення Орендодавця про надання згоди.
4) Потенційний орендар повинен відповідати вимогам до особи орендаря, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна".
2.13. Додаткові умови оренди: відсутні.
2.14. Цільове призначення об’єкта оренди – Майно може бути використане Орендарем з метою надання послуг, які не можуть бути забезпечені безпосередньо установами або закладами, визначеними у пункті 29 Порядку, і які є пов’язаними із забезпеченням або обслуговуванням діяльності такої установи або закладу: організація гарячого харчування учнів.
2.15. Суборенда майна: суборенда об’єкта забороняється.
2.16. Контактні дані працівника балансоутримувача/орендодавця, відповідального за ознайомлення заінтересованих осіб з об’єктом оренди:
2.17. Від орендодавця / балансоутримувача: Чернявська Надія Василівна,
тел. (04733) 2-41-41,
Від балансоутримувача: Трушкова Тетяна Сергіївна, тел. (04733) 5-11-00.
2.18. Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з 8.00 до 13.00 за місцезнаходженням об’єкта: м. Сміла. вул. Юрія Кондратюка, 11.
2.19. Заяви на огляд приймаються на електронну пошту: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com
3.Інформація про аукціон.
3.1. Спосіб проведення аукціону: електронний аукціон на право оренди, за результатами якого буде укладений договір оренди з переможцем аукціону.
3.2. Дата та час проведення першого аукціону:
аукціон в електронній формі буде проведено 07.04.2022,
час визначається автоматично. Електронний аукціон починається автоматично в час та дату, які визначені в оголошенні про проведення аукціону в електронній торговій системі.
3.3. Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні та електронному аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 19 години 30 хвилин до 20 години 30 хвилин дня, що передує дню проведення електронного аукціону.
4. Інформація про умови, на яких проводиться аукціон.
4.1. Розмір мінімального кроку підвищення стартової орендної плати під час аукціону становить - 1% для:
аукціону із зниженням стартової ціни – 0,36 грн без ПДВ;
аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 0,36 грн без ПДВ.
4.2. Розмір гарантійного внеску: 6041,24 грн без ПДВ.
4.3. Особа, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні, сплачує реєстраційний та гарантійний внески для набуття статусу учасника.
Розмір реєстраційного внеску: 650,0 грн.
4.4. Кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій – 3.
4.5. При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найвища цінова пропозиція за результатами електронного аукціону.
Після проведення аукціону орендодавцем буде здійснено кваліфікацію переможця, тобто перевірку наданих останнім документів, як вимагаються умовами даного оголошення. У випадку надання неповного пакету документів або ненадання документів, орендодавець має право дискваліфікувати такого учасника-переможця виключно у відповідності до умов Регламенту.
5. Додаткова інформація
5.1. Найменування організатора аукціону – управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, м. Сміла, вул. Незалежності, 37. Часи роботи: з 8.00 до 17.00 (крім вихідних), у п’ятницю – з 8.00 до 15.45, обідня перерва з 13.00 до 14.00.
Телефон для довідок (04733) 2-42-34.
Адреса електронної пошти: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com.
ПІБ контактної особи: Чернявська Надія Василівна, тел. (04733) 2-41-41,
5.2. Реквізити рахунків операторів електронних майданчиків, відкритих для сплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків розміщено за посиланням:
Вебсайт сторінки адміністратора - https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2
5.3. Реквізити казначейських рахунків для перерахування реєстраційного внеску оператором електронного майданчику:
в національній валюті:
Одержувач: ГУК у Черкаській обл../тг м. Сміла/24060300
код 37930566
Рахунок №: UA 48899980314050544000023753
МФО: 899998,
Призначення платежу: реєстраційний внесок за об’єкт оренди. (вул. Юрія Кондратюка, 11)
Сума авансового внеску _______грн з ПДВ (становить дві місячні орендні плати за результатом аукціону), яка сплачується на рахунок Балансоутримувача:
Реквізити балансоутримувача для сплати авансового внеску:
Отримувач: Управління освіти молоді та спорту Смілянської міської ради
код ЄДРПОУ 38627941
ІВАN UA138201720314201129203086293
Назва банку : Держказначейська служба України , м. Київ,
МФО 820172
Призначення платежу: авансовий внесок за оренду нежитлових приміщень харчоблоку дошкільного навчального закладу № 1, площею 48,7кв.м по вул. Юрія Кондратюка, 11 – балансоутримувач – Управління освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради.
Реквізити балансоутримувача для сплати коштів/орендної плати за активи (майно): Управління освіти молоді та спорту Смілянської міської ради
код ЄДРПОУ 38627941
ІВАN UA138201720314201129203086293
Назва банку : Держказначейська служба України , м. Київ,
МФО 820172
6. Технічні реквізити інформаційного повідомлення.
Період між аукціонами:
- аукціон – аукціон зі зниженням стартової ціни: 20-35 днів;
- аукціон із зниження стартової ціни – аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 20- 35 днів.
Аукціон буде проведений в електронній торговій системі «ПРОЗОРО.ПРОДАЖІ» (адміністратор). Дата проведення аукціону 07.04.2022
Єдине посилання на аукціон LLE001-UA-20220316-58656.
Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій є посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір:
https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.
7. Проект договору оренди додається. В проекті договору оренди в обов’язковому порядку передбачається авансовий внесок орендаря.
З метою виконання зобов’язань Орендаря за цим договором до або в день підписання цього договору Орендар сплачує на рахунок Балансоутримувача авансовий внесок в розмірі двох місячних орендних плат.
Управління економічного розвитку
- Щоб додати коментар, увійдіть