Оголошення про проведення аукціону на право оренди частини нежитлових приміщень харчоблоку Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 Смілянської міської ради Черкаської області, загальною площею 7 кв.м по вул. Богдана Хмельницького, 51а
1. Інформація про орендодавця та балансоутримувача:
1.1. Інформація про Орендодавця (найменування, його місцезнаходження і контактні дані):
Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, код ЄДРПОУ 22799133, м. Сміла, в. Незалежності, 37, тел. (04733) 24234, електронна адреса: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com
1.2. Інформація про балансоутримувача (найменування, його місцезнаходження і контактні дані): Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 Смілянської міської ради Черкаської області, код ЄДРПОУ 21380722, м. Сміла, вул. Богдана Хмельницького, 51а
тел. 063 322 17 86, електронна адреса: school7kni@ukr.net
2. Інформація про об’єкт оренди:
2.1. Загальна інформація: частина нежитлових приміщень харчоблоку що перебуває на балансі Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 Смілянської міської ради Черкаської області, загальною площею 7 кв.м, по вул. Богдана Хмельницького, 51а
Об’єкт оренди в податковій заставі не перебуває та під арештом не знаходиться.
2.2. Вартісні показники об’єкта оренди станом на 31.08.2023:
первісна вартість – 561,61 грн,
залишкова вартість – 63,49 грн.
2.3. Тип об’єкта: нерухоме майно.
2.4. Пропонований строк оренди – 2 роки 11 місяців.
2.5. Рішення про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації - відсутнє.
2.6. Фотографічне зображення об’єкта - додається.
2.7. Місцезнаходження об’єкта – Черкаська область, місто Сміла, вул. Богдана Хмельницького, 51а.
2.8. Характеристика об’єкта оренди: частина нежитлових приміщень харчоблоку Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 Смілянської міської ради Черкаської області, загальною площею 7 кв.м по вул. Богдана Хмельницького, 51а.
Місце розташування об’єкта: надземне, на 1 поверсі будівлі школи.
2.9. Технічний стан об’єкта: задовільний. Об’єкт забезпечено комунікаціями електромережі, водопостачанням та водовідведенням. Наявна вентиляція
План об’єкта – додається.
2.10. Об’єкт оренди не є пам’яткою культурної спадщини.
2.11. Орендар відшкодовує витрати балансоутримувача на утримання орендованого майна та комунальні послуги (водопостачання та водовідведення, електрична енергія, теплопостачання, інше) .
Плата за землю (земельний податок) буде встановлена після укладення договору оренди приміщення на підставі примірних договорів про відшкодування витрат Балансоутримувача на утримання орендованого Майна та надання комунальних послуг Орендарю відповідно до примірного договору, затвердженого наказом Фонду державного майна.
2.12. Умови оренди майна:
1) Стартова орендна плата для всіх видів аукціонів:
для першого аукціону (згідно розрахунку додаток 1) – 7,00 грн без ПДВ;
для аукціону із зниженням стартової ціни – 3,50 грн без ПДВ;
для аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 3,50 грн без ПДВ.
Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється згідно з чинним законодавством та в повному обсязі спрямовується Орендарем на рахунок балансоутримувача.
Індексація орендної плати – розмір орендної плати за кожний наступний місяць визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за поточний місяць.
2) Строк оренди:2 роки 11 місяців.
3) Здійснення невід’ємних поліпшень можливо на підставі рішення Орендодавця про надання згоди.
4) Потенційний орендар повинен відповідати вимогам до особи орендаря, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна".
2.13. Додаткові умови оренди: відсутні. Орендар зобов’язаний відшкодувати балансоутримувачу витрати на сплату земельного податку відповідно до положень Цивільного та Податкового кодексу України
2.14. Цільове призначення об’єкта оренди - надання послуг, які не можуть бути забезпечені безпосередньо закладом, пов’язаних із забезпеченням чи обслуговуванням діяльності закладу, їх працівників та відвідувачів, а саме:організація буфету при закладі освіти, як пункту роздрібної торгівлі продуктів харчування задля забезпечення збалансованого раціону споживачів такої продукції за умов, що якість продукції відповідатиме чинному законодавству
2.15. Суборенда майна: суборенда об’єкта забороняється.
2.16. Контактні дані працівника балансоутримувача/орендодавця, відповідального за ознайомлення заінтересованих осіб з об’єктом оренди:
2.17. Від орендодавця / балансоутримувача: Далібожак Валентина, тел. (04733) 2-41-41,
Від балансоутримувача: Петряк Лариса, тел. 0633221786.
2.18. Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з 8.00 до 13.00 за місцезнаходженням об’єкта: м. Сміла. вул. Богдана Хмельницького, 51а.
2.19. Заяви на огляд приймаються на електронну пошту: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com
3.Інформація про аукціон.
3.1. Спосіб проведення аукціону: електронний аукціон на право оренди, за результатами якого буде укладений договір оренди з переможцем аукціону.
3.2. Дата та час проведення першого аукціону:
аукціон в електронній формі буде проведено _________.2023, час визначається автоматично. Електронний аукціон починається автоматично в час та дату, які визначені в оголошенні про проведення аукціону в електронній торговій системі.
3.3. Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні та електронному аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 19 години 30 хвилин до 20 години 30 хвилин дня, що передує дню проведення електронного аукціону.
4. Інформація про умови, на яких проводиться аукціон.
4.1. Розмір мінімального кроку підвищення стартової орендної плати під час аукціону становить - 1%.
для першого аукціону – 0,07 грн без ПДВ;
аукціону із зниженням стартової ціни – 0,035 грн без ПДВ;
аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 0,035 грн без ПДВ.
4.2. Розмір гарантійного внеску: 5 368,00 грн без ПДВ.
4.3. Особа, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні, сплачує реєстраційний та гарантійний внески для набуття статусу учасника.
Розмір реєстраційного внеску: 670,0 грн.
4.4. Кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій – 1.
4.5. При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найвища цінова пропозиція за результатами електронного аукціону.
Після проведення аукціону орендодавцем буде здійснено кваліфікацію переможця, тобто перевірку наданих останнім документів, як вимагаються умовами даного оголошення. У випадку надання неповного пакету документів або ненадання документів, орендодавець має право дискваліфікувати такого учасника-переможця виключно у відповідності до умов Регламенту.
5. Додаткова інформація
5.1. Найменування організатора аукціону – управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, м. Сміла, вул. Незалежності, 37. Часи роботи: з 8.00 до 17.00 (крім вихідних), у п’ятницю – з 8.00 до 15.45, обідня перерва з 13.00 до 14.00.
Телефон для довідок (04733) 2-41-41.
Адреса електронної пошти: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com.
ПІБ контактної особи: Далібожак Валентина, тел. (04733) 2-41-41,
5.2. Реквізити рахунків операторів електронних майданчиків, відкритих для сплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків розміщено за посиланням:
Вебсайт сторінки адміністратора - https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2
5.3. Реквізити казначейських рахунків для перерахування реєстраційного внеску оператором електронного майданчику:
в національній валюті:
Одержувач: ГУК у Черкаській обл../тг м. Сміла/24060300/
код 37930566
Рахунок №: UA488999980314050544000023753; МФО: 899998,
Призначення платежу: реєстраційний внесок за об’єкт оренди. (вул. Богдана Хмельницького, 51а)
Сума авансового внеску _______ без ПДВ (становить місячна орендна плата за результатом аукціону), яка сплачується на рахунок балансоутримувача:
1. Балансоутримувач - 100 відсотків
Реквізити балансоутримувача для сплати коштів/орендної плати за активи (майно): Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 Смілянської міської ради Черкаської області,
код ЄДРПОУ 21380722, ІВАN UA718201720314261010203013836
Назва банку : Держказначейська служба України , м. Київ
6. Технічні реквізити інформаційного повідомлення.
Період між аукціонами:
- аукціон – аукціон зі зниженням стартової ціни: 5-35 днів;
- аукціон із зниження стартової ціни – аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 5 - 35 днів.
Аукціон буде проведений в електронній торговій системі «ПРОЗОРО.ПРОДАЖІ» (адміністратор). Дата проведення аукціону __________.2023.
Єдине посилання на аукціон _____________________________
Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій є посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір:
https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.
7. Проект договору оренди додається. В проекті договору оренди в обов’язковому порядку передбачається оплата авансового внеску орендарем.
З метою виконання зобов’язань Орендаря за цим договором до або в день підписання цього договору Орендар сплачує на рахунок Балансоутримувача авансовий внесок в розмірі одної місячної плати.
Начальник управління
економічного розвитку Лариса МАТВЄЄНКО
- Щоб додати коментар, увійдіть