Закрити

Оголошення

про проведення аукціону на право оренди – частини робочої кімнати в підвалі міського будинку культури, площею 42,59 кв.м, за адресою: м. Сміла, вул. Соборна, 100.

 

1. Інформація про орендодавця та балансоутримувача:

1.1. Інформація про Орендодавця (найменування, його місцезнаходження і контактні дані):

Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, код ЄДРПОУ 38029906, м. Сміла, в. Незалежності, 37, тел. (04733) 24234, електронна адреса: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com

1.2. Інформація про балансоутримувача (найменування, його місцезнаходження і контактні дані):

Смілянський міський будинок культури, код ЄДРПОУ 40912112, м. Сміла, в. Соборна, 100, тел. (04733)4-04-39, (04733)4-05-31, електронна адреса: smbk2017@ukr.net.

2. Інформація про об’єкт оренди:

2.1. Загальна інформація: частини робочої кімнати в підвалі міського будинку культури площею 42,59 кв.м,

Об’єкт оренди в податковій заставі не перебуває та під арештом не знаходиться.

2.2. Вартісні показники об’єкта оренди станом на 31.01.2021первісна балансова вартість – 38837,82 грн., залишкова балансова вартість – 11621,53 грн.

2.3.Тип об’єкта: нерухоме майно.

2.4. Рішення про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації -  відсутні.

2.5. Фотографічне зображення об’єкта  - відсутнє, план-схема - додається.

2.6. Місцезнаходження об’єкта – Черкаська область, місто Сміла, вулиця Соборна, 100.

2.7. Характеристика об’єкта оренди: робоча кімната в підвалі міського будинку культури, рік побудови 1970, зовнішні стіни – з цегляної кладки, товщиною 510мм,630,00; внутрішні стіни та перегородки – з керамічної цегли товщиною 380мм та 250 мм, підлога – дощате покриття, вікна – металопластикові, двері – дерев’яні, покрівля – плоска, виконана з рулонних матеріалів на бітумній мастиці.

2.8. Технічний стан об’єкта: об’єкт забезпечено комунікаціями електромережі, централізованим теплопостачанням, водопостачанням та водовідведенням.. Потужність електромережі 220  кВт.

2.9. Об’єкт оренди не є пам’яткою культурної спадщини.

2.10. Орендар відшкодовує балансоутримувачу: послуги (крім комунальних), електроносії; заробітну плату адміністративно-господарського апарату та технічних працівників згідно розрахунку; витратні матеріали; податок на землю (в майбутньому сума буде змінюватися в залежності від ставки земельного податку (відсотків від нормативно грошової оцінки).

2.11. Умови  оренди майна:

1) Стартова орендна плата для всіх видів аукціонів:

  для першого аукціону  (згідно розрахунку додаток 1) – 116,22 грн. без ПДВ;

  для аукціону із зниженням стартової ціни – 58,11 грн. без ПДВ;

для аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 58,11 грн. без ПДВ.

Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється згідно з чинним законодавством та в повному обсязі спрямовується Орендарем на рахунок балансоутримувача.

Індексація орендної плати – розмір орендної плати за кожний наступний  місяць визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за наступний місяць.

  2) Строк оренди: 2 роки 11 місяців (погодинна оренда згідно графіка) .

3) Здійснення невід’ємних поліпшень можливо на підставі рішення Орендодавця про надання згоди.

4) Потенційний орендар повинен відповідати вимогам до особи орендаря, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна".

2.12.Додаткові умови оренди: відсутні.

2.13. Цільове призначення об’єкта оренди – Діяльність у сфері освіти, курси і тренінги.

2.14. Суборенда майна: суборенда об’єкта  забороняється.

2.15. Контактні дані працівника балансоутримувача/орендодавця,  відповідального за ознайомлення заінтересованих осіб з об’єктом оренди:

Від орендодавця: Чернявська Надія Василівна, тел. (04733) 2-42-34,

Від балансоутримувача : Шулежко Анатолій Іванович, тел. (04733) 2-47-67

Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з 8.00 до 13.00 за місцезнаходженням об’єкта: м. Сміла, вул. Соборна, 100.

Заяви на огляд приймаються на електронну пошту: sm.y-ekonomiki@ukr.net, smbk2017@ukr.net.

3.Інформація про аукціон.

3.1. Спосіб проведення аукціону: електронний аукціон на право оренди, за результатами якого буде укладений договір оренди з переможцем аукціону.

3.2. Дата та час проведення першого аукціону:

аукціон в електронній формі буде проведено 01.03.2021, час визначається автоматично.  Електронний аукціон починається автоматично в час та дату, які визначені в оголошенні про проведення аукціону в електронній торговій системі.

3.3. Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні та електронному аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 19 години 30 хвилин до 20 години 30 хвилин дня, що передує дню проведення електронного аукціону.

4. Інформація про умови, на яких проводиться аукціон.

4.1. Розмір мінімального кроку підвищення стартової орендної плати під час аукціону  становить - 1%.

для першого аукціону  – 1,16 грн. без ПДВ;

аукціону із зниженням стартової ціни – 0,58 грн. без ПДВ;

аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 0,58 грн. без ПДВ.

4.2. Розмір гарантійного внеску: 4833,97 грн. без ПДВ;

4.3. Особа, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні, сплачує реєстраційний та гарантійний внески для набуття статусу учасника. Розмір реєстраційного внеску: 600,0 грн.

4.4. Кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій – 3.

4.5. При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найвища цінова пропозиція за результатами електронного аукціону.

Після проведення аукціону орендодавцем буде здійснено кваліфікацію переможця, тобто перевірку наданих останнім документів, як вимагаються умовами даного оголошення. У випадку надання неповного пакету документів або ненадання документів, орендодавець має право дискваліфікувати такого учасника-переможця виключно у відповідності до умов Регламенту.  

5. Додаткова інформація

5.1. Найменування організатора аукціону – управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, м. Сміла, вул. Незалежності, 37. Часи роботи: з 8.00 до 17.00 (крім вихідних), у п’ятницю – з 8.00 до 15.45, обідня перерва з 13.00 до 14.00.

Телефон для довідок (04733) 2-42-34.

Адреса електронної пошти: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com

ПІБ контактної особи: Чернявська Надія Василівна, тел. (04733) 2-42-34,

5.2. Реквізити рахунків операторів електронних майданчиків, відкритих для сплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків розміщено за посиланням:

Вебсайт сторінки адміністратора - https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.

5.3. Реквізити казначейських рахунків для перерахування реєстраційного внеску оператором електронного майданчику:

в національній валюті:

Реєстраційний внесок: Отримувач: ГУК у Черкаській обл../ тг м.Сміла/24060300/ код: 37930566 р/р UA 488999980314050544000023753 МФО 899998

банк: Казначейство України

Призначення платежу : реєстраційний внесок за об’єкт оренди (вул. Соборна, 100)

Сума авансового внеску _______  без ПДВ (становить дві місячні орендні плати за результатом  аукціону), яка сплачується у відсотковому відношенні:

1. Місцевий бюджет - 50 відсотків

Отримувач: ГУК у Черкаській обл../ тг м.Сміла/22080402/ код: 37930566 р/р UA 698999980334119850000023753 МФО 899998

банк: Казначейство України

2. Балансоутримувач - 50 відсотків

Реквізити балансоутримувача для сплати коштів/орендної плати за активи (майно):

Смілянський міський будинок культури

код: 40912112 р/р UA658201720314241001203098961 МФО 820172  Смілянське УДКСУ

Сума забезпечувального депозиту в розмірі   ____________  грн без ПДВ, який встановлюється в розмірі двох місячних орендних плат, але в будь-якому разі у розмірі не меншому, ніж розмір мінімальної заробітної плати станом на перше число місяця, в якому укладається цей договір, сплачується на рахунок:

Отримувач: Управління економічного розвитку ВК СМР  код: 22799133 р/р UA 268201720355269011083036462 МФО 820172

банк: Держказначейська служба України, м. Київ

Призначення платежу: Забезпечувальний депозит за оренду об’єкта (м. Сміла, вул. Соборна, 100).

6. Технічні реквізити інформаційного повідомлення.

Період між аукціонами:

- аукціон – аукціон зі зниженням стартової ціни: 20-35 днів;

- аукціон із зниження стартової ціни – аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 20- 35 днів.

Аукціон буде проведений в електронній торговій системі «ПРОЗОРО.ПРОДАЖІ» (адміністратор).  Дата проведення аукціону 01.03.2021.

Єдине посилання на аукціон UA-PS-2021-02-09-000029-2.

Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій є посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір:

https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.

7. Проект договору оренди (відповідно до затвердженого відповідною постановою Кабінету Міністрів Україні, який в розробці) додається. В проекті договору оренди                      в обов’язковому порядку передбачається авансовий внесок орендаря та забезпечувальний депозит.

 

В.О. начальника управління економічного розвитку                                                                              Сергій ЗАЙЦЕВ 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Ананко Сергій Васильович

Реєстрація на сайті

АНОНС ТИЖНЯ

17.06.2025 о 14.30- опікунська рада з питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами

18.06.2025 об 09.40 - засідання  постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства

18.06.2025 о 09.50 - засідання  постійної комісії міської ради з питань місцевого бюджету, фінансів, податкової політики, розвитку підприємництва, захисту прав споживачів, комунальної власності

18.06.2025 о 10.00 - чергова сесія

Муніципальний розвиток

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Міська«Гаряча лінія» з питань COVID-19: вакцинація під час пандемії

Графік роботи: понеділок-п'ятниця 8:00 до 13:00 

субота-неділя 9:00 до 16.00

Телефон: +38 063 668 22 13 

ПЛАТФОРМА ВЕТЕРАНА ЧЕРКАСЬКИЙ ВИМІР

Безплатна правнича допомога