Закрити

Оголошення про проведення аукціону на право оренди нежитлових приміщень харчоблоку закладу Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 Смілянської міської ради Черкаської області, загальною площею 106,6 кв.м по вул. Рєпіна, 47, м. Сміла

 

1. Інформація про орендодавця та балансоутримувача:

1.1. Інформація про Орендодавця (найменування, його місцезнаходження і контактні дані):

Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, код ЄДРПОУ 22799133, м. Сміла, в. Незалежності, 37, тел. (04733) 24234, електронна адреса:

sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com

1.2. Інформація про балансоутримувача (найменування, його місцезнаходження і контактні дані): Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11 Смілянської міської ради Черкаської області, код ЄДРПОУ 21380863, м. Сміла, вул. Рєпіна, 47. тел. (04733) 3-64-13, 3-63-57, електронна адреса: scool11@ukr.net

 

2. Інформація про об’єкт оренди:

2.1. Загальна інформація: нежитлові приміщення харчоблоку закладу, що перебувають на балансі Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 Смілянської міської ради Черкаської області, загальною площею 106,60 кв.м, по вул. Рєпіна, 47, м. Сміла.

Об’єкт оренди в податковій заставі не перебуває та під арештом не знаходиться.

2.2. Вартісні показники об’єкта оренди станом на 31.12.2024:

первісна вартість – 5659,00 грн,

залишкова вартість – 469,61 грн.

2.3. Тип об’єкта: нерухоме майно.

2.4. Пропонований строк оренди – 3 місяці.

2.5. Рішення про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації - відсутнє.

2.6. Фотографічне зображення об’єкта - додається.

2.7. Місцезнаходження об’єкта – Черкаська область, місто Сміла, вул. Рєпіна, 47.

2.8. Характеристика об’єкта оренди: нежитлові приміщення харчоблоку закладу Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 Смілянської міської ради Черкаської області, м. Сміла, вул. Рєпіна, 47.

Місце розташування обєкта: надземне, на I поверсі будівлі школи.

2.9. Технічний стан об’єкта: задовільний. Цегляна споруда з пластиковими вікнами, проведено поточний ремонт, стіни пофарбовані, частково обкладені кахлем,потужність електромережі 380 кВт, 220 кВт Об’єкт забезпечено комунікаціями електромережі, водопостачанням та водовідведенням.

План об’єкта – додається.

2.10. Об’єкт оренди не є пам’яткою культурної спадщини.

2.11. Орендар відшкодовує витрати балансоутримувача на утримання орендованого майна та комунальні послуги (водопостачання та водовідведення, електрична енергія, теплопостачання, інше)

Плата за землю (земельний податок) буде встановлена після укладення договору оренди приміщення на підставі примірних договорів про відшкодування витрат Балансоутримувача на утримання орендованого Майна та надання комунальних послуг Орендарю відповідно до примірного договору, затвердженого наказом Фонду державного майна.

2.12. Умови  оренди майна:

1) Стартова орендна плата для всіх видів аукціонів:

для першого аукціону  (згідно розрахунку додаток 1) – 106,60 грн без ПДВ;

для аукціону із зниженням стартової ціни – 53,30 грн без ПДВ;

для аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 53,30 грн  без ПДВ.

Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється згідно з чинним законодавством та в повному обсязі спрямовується Орендарем на рахунок Балансоутримувача.

Індексація орендної плати – розмір орендної плати за кожний наступний місяць визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за поточний місяць.

  2) Строк оренди:  3 місяці.

3) Здійснення невід’ємних поліпшень можливо на підставі рішення Орендодавця про надання згоди.

4) Потенційний орендар повинен відповідати вимогам до особи орендаря, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна".

2.13. Додаткові умови:

- наявність Договору про закупівлю товарів , робіт або послуг за державні кошти;

Орендар зобов’язаний відшкодувати балансоутримувачу витрати на сплату земельного податку відповідно до положень Цивільного та Податкового кодексу України

2.14. Цільове призначення об’єкта оренди – надання послуг гарячого харчування учнів, що відповідає вимогам чинному законодавству.

2.15. Суборенда майна: суборенда об’єкта забороняється.

2.16. Контактні дані працівника балансоутримувача/орендодавця,  відповідального за ознайомлення заінтересованих осіб з об’єктом оренди:

2.17. Від орендодавця / балансоутримувача: Чернявська Надія, тел. (04733) 2-41-41,

від Балансоутримувача:  Коптенко Світлана Анатоліївна, тел. (0473336413).

2.18. Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з 8.00 до 13.00 за місцезнаходженням об’єкта: м. Сміла. вул.  Рєпіна, 47.

2.19. Заяви на огляд приймаються на електронну пошту: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com

3.Інформація про аукціон.

3.1. Спосіб проведення аукціону: електронний аукціон на право оренди, за результатами якого буде укладений договір оренди з переможцем аукціону.

3.2. Дата та час проведення першого аукціону:

аукціон в електронній формі буде проведено  26.03.2025, час визначається автоматично.  Електронний аукціон починається автоматично в час та дату, які визначені в оголошенні про проведення аукціону в електронній торговій системі.

3.3. Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні та електронному аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 19 години 30 хвилин до 20 години 30 хвилин дня, що передує дню проведення електронного аукціону.

4. Інформація про умови, на яких проводиться аукціон.

4.1. Розмір мінімального кроку підвищення стартової орендної плати під час аукціону  становить - 1%.

для першого аукціону – 1,07 грн без ПДВ;

аукціону із зниженням стартової ціни – 0,54 грн без ПДВ;

аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 0,54 грн без ПДВ.

4.2. Розмір гарантійного внеску: 16139,24 грн.

4.3. Особа, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні, сплачує реєстраційний та гарантійний внески для набуття статусу учасника.

Розмір реєстраційного внеску: 800,0 грн.

4.4. Кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій – 5.

4.5. При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найвища цінова пропозиція за результатами електронного аукціону.

Після проведення аукціону орендодавцем буде здійснено кваліфікацію переможця, тобто перевірку наданих останнім документів, як вимагаються умовами даного оголошення. У випадку надання неповного пакету документів або ненадання документів, орендодавець має право дискваліфікувати такого учасника-переможця виключно у відповідності до умов Регламенту.  

 

5. Додаткова інформація

5.1. Найменування організатора аукціону – управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, м. Сміла, вул. Незалежності, 37. Часи роботи: з 8.00 до 17.00 (крім вихідних), у п’ятницю – з 8.00 до 15.45, обідня перерва з 13.00 до 14.00.

Телефон для довідок (04733) 2-41-41.

Адреса електронної пошти: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com.

ПІБ контактної особи: Чернявська Надія Василівна, тел. (04733) 2-41-41,

5.2. Реквізити рахунків операторів електронних майданчиків, відкритих для сплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків розміщено за посиланням:

Вебсайт сторінки адміністратора - https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2

5.3. Реквізити казначейських рахунків для перерахування реєстраційного внеску оператором електронного майданчику:

в національній валюті:

Одержувач: ГУК у Черкаській обл../тг м. Сміла/24060300/

код 37930566

Рахунок №: UA488999980314050544000023753; МФО: 899998,

Призначення платежу: реєстраційний внесок за об’єкт оренди. (вул. Рєпіна,47 )

Сума авансового внеску _______ без ПДВ (становить місячна орендна плата за результатом аукціону), яка сплачується на рахунок балансоутримувача:

1. Балансоутримувач - 100 відсотків

Реквізити балансоутримувача для сплати коштів/орендної плати за активи (майно): Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11 Смілянської міської ради Черкаської області,

код ЄДРПОУ 21380861, МФО: 820172,

ІВАN UA548201720344211006200013957

Назва банку :  Смілянське УДКСУ Черкаської області

6. Технічні реквізити інформаційного повідомлення.

Період між аукціонами:

- аукціон – аукціон зі зниженням стартової ціни: 5-35 днів;

- аукціон із зниження стартової ціни – аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 5 - 35 днів.

Аукціон буде проведений в електронній торговій системі «ПРОЗОРО.ПРОДАЖІ» (адміністратор). Дата проведення аукціону  26.03.2025.

Єдине посилання на аукціон LLE001-UA-20250317-50002.

Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій є посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір:

https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.

7. Проект договору оренди додається. В проекті договору оренди в обов’язковому порядку передбачається оплата авансового внеску орендарем.

З метою виконання зобовязань Орендаря за цим договором до або в день підписання цього договору Орендар сплачує на рахунок Балансоутримувача авансовий внесок в розмірі одної місячної плати.

 

 

Заступник начальника управління

економічного розвитку                                                                  Валентина ДАЛІБОЖАК

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Ананко Сергій Васильович

Реєстрація на сайті

АНОНС ТИЖНЯ

17.06.2025 о 14.30- опікунська рада з питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами

18.06.2025 об 09.40 - засідання  постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства

18.06.2025 о 09.50 - засідання  постійної комісії міської ради з питань місцевого бюджету, фінансів, податкової політики, розвитку підприємництва, захисту прав споживачів, комунальної власності

18.06.2025 о 10.00 - чергова сесія

Муніципальний розвиток

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Міська«Гаряча лінія» з питань COVID-19: вакцинація під час пандемії

Графік роботи: понеділок-п'ятниця 8:00 до 13:00 

субота-неділя 9:00 до 16.00

Телефон: +38 063 668 22 13 

ПЛАТФОРМА ВЕТЕРАНА ЧЕРКАСЬКИЙ ВИМІР

Безплатна правнича допомога