Закрити

Оголошення

про проведення аукціону на право продовження договору оренди –

частини приміщень першого поверху трьохповерхової нежитлової будівлі поліклініки загальною площею 23,0кв.м за адресою: м. Сміла, вул. Тараса Шевченка, 1

 

1.Інформація про чинний договір оренди:

1.1. Найменування орендаря:   ТОВ «Фармацевтична фірма «Ваше здоров’я»

1.2. Інформація про орендодавця (найменування, його місцезнаходження і контактні дані):  Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, код ЄДРПОУ 22799133, м. Сміла, вул. Незалежності, 37, тел. (04733) 24234, електронна адреса: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com

1.3. Інформація про балансоутримувача (найменування, його місцезнаходження і контактні дані):

Комунальне некомерційне підприємство «Смілянська міська поліклініка імені Тараса Шевченка» Смілянської міської ради, код ЄДРПОУ 01111115, м. Сміла, вул. Тараса Шевченка, 1, тел. (04733) 5-22-27, 5-21-50, електронна адреса:vid_liksh@ukr.net

1.4. Дата укладення договору – 29.12.2017.

1.5. Строк оренди і дата закінчення договору оренди – 2 роки 11 місяців, 30.11.2020.

1.6. Чинний орендар ТОВ «Фармацевтична фірма «Ваше здоров’я» має переважне право на продовження договору оренди, яке реалізується шляхом участі в аукціоні на продовження договору оренди.

2. Інформація про об’єкт оренди:

2.1. Загальна інформація: частина приміщень першого поверху трьохповерхової нежитлової будівлі поліклініки загальною площею 23,0кв.м за адресою: м. Сміла, вул. Тараса Шевченка,1.

Об’єкт оренди в податковій заставі не перебуває та під арештом не знаходиться.

2.2. Вартісні показники об’єкта оренди станом на 31.08.2020:

первісна балансова вартість – 171910,10 грн.

залишкова балансова вартість – 46690,10 грн.

2.3. Тип об’єкта: нерухоме майно.

2.4. Пропонований строк оренди (згідно заяви)  - 5 років.

2.5. Рішення про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації -  відсутні.

2.6. Фотографічне зображення об’єкта  - відсутнє.

2.7. Місцезнаходження об’єкта – Черкаська область, місто Сміла, вул. Тараса Шевченка,1.

Загальна площа – 23,0 кв.м

2.8. Характеристика об’єкта оренди: фундамент –стрічково бетонні; стіни – цегляні; перегородки – цегляні; перекриття – залізобетонні плити; покрівля  - двоскатна, хвильовий шифер; вікна – ПХВ та дерев’яні захищені гратами; двері – ПХВ дерев’яні; підлога –  бетонна стяжка, плитка , лінолеум

 2.9. Технічний стан об’єкта: будівля підключена до мереж електро-, водо-, та централізованого теплопостачання.

Поверховий план об’єкта – додається.

2.10. Об’єкт оренди не є пам’яткою культурної спадщини.

2.11. Орендар відшкодовує балансоутримувачу всі витрати, пов’язані з утриманням орендованого майна, в тому числі витрати, пов’язані із землекористуванням (оформленням землекористування у разі відсутності  документів на  землю,  а також плати за  землю) на підставі примірних договорів про відшкодування витрат Балансоутримувача на утримання орендованого Майна та надання комунальних послуг Орендарю відповідно до примірного договору, затвердженого наказом Фонду державного майна.

2.12. Умови  оренди майна:

1) Стартова орендна плата 1892,56 грн. без ПДВ;

Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється згідно з чинним законодавством та в повному обсязі спрямовується Орендарем на рахунок балансоутримувача.

Індексація орендної плати – розмір орендної плати за кожний наступний  місяць визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за наступний місяць.

2) Строк оренди: 5 років.

3) Здійснення невід’ємних поліпшень можливо на підставі рішення Орендодавця за наявності письмової згоди балансоутримувача.

Потенційний орендар повинен відповідати вимогам до особи орендаря, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна".

2.13. Додаткові умови оренди: відсутні.

2.14. Цільове призначення об’єкта оренди - надання послуг, які не можуть бути забезпечені безпосередньо закладом охорони здоров’я, пов’язаних із забезпеченням чи обслуговуванням діяльності закладу, його працівників та відвідувачів ( для розміщення аптеки).

2.15.  Суборенда майна: суборенда об’єкта  забороняється.

2.16. Контактні дані працівника балансоутримувача/орендодавця,  відповідального за ознайомлення заінтересованих осіб з об’єктом оренди:

Від орендодавця: Чернявська Надія Василівна, тел. (04733) 2-42-34.

Від балансоутримувача:  Холодняк Віктор Миколайович, тел. (04733) 5-28-12

Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з 8.00 до 13.00 за місцезнаходженням об’єкта: м. Сміла, вул.Тараса Шевченка,1. Заяви на огляд приймаються на електронну пошту: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com

3. Інформація про аукціон.

3.1. Спосіб проведення аукціону: електронний аукціон на право продовження договору оренди, за результатами якого буде продовжено діючий договір оренди, або укладений новий з переможцем аукціону.

3.2. Дата та час проведення першого аукціону:

аукціон в електронній формі буде проведено 19.11.2020, час визначається автоматично.

Електронний аукціон починається автоматично в час та дату, які визначені в оголошенні про проведення аукціону в електронній торговій системі.

3.3. Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні та електронному аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 19 години 30 хвилин до 20 години 30 хвилин дня, що передує дню проведення електронного аукціону.

4. Інформація про умови, на яких проводиться аукціон.

4.1. Розмір мінімального кроку підвищення стартової орендної плати під час аукціону  становить - 1%, або – 18,93 грн.

4.2. Розмір гарантійного внеску 2 361,50 грн. без ПДВ.

4.3. Особа, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні, сплачує реєстраційний та гарантійний внески для набуття статусу учасника.

Розмір реєстраційного внеску:-  472,30 грн.

4.4. При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найвища цінова пропозиція за результатами електронного аукціону.

Після проведення аукціону орендодавцем буде здійснено кваліфікацію переможця, тобто перевірку наданих останнім документів, як вимагаються умовами даного оголошення. У випадку надання неповного пакету документів або ненадання документів, орендодавець має право дискваліфікувати такого учасника-переможця виключно у відповідності до умов Регламенту.  

5. Додаткова інформація

5.1. Найменування організатора аукціону – управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, м. Сміла, вул. Незалежності, 37. Часи роботи: з 8.00 до 17.00 (крім вихідних), у п’ятницю – з 8.00 до 15.45, обідня перерва з 13.00 до 14.00.

Телефон для довідок (04733) 2-42-34.

Адреса електронної пошти: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com

ПІБ контактної особи: Чернявська Надія Василівна, тел. (04733) 2-42-34,

5.2. Реквізити рахунків операторів електронних майданчиків, відкритих для сплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків розміщено за посиланням:

Вебсайт сторінки адміністратора - https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2

5.3. Реквізити казначейських рахунків для перерахування реєстраційного внеску оператором електронного майданчику:

в національній валюті:

Одержувач: Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради

Рахунок №: UA 798201720355529006000036462

Банк одержувача: Державна казначейська служба України м. Київ.

МФО: 820172, Код ЄДРПОУ: 22799133.

Призначення платежу: реєстраційний внесок.

6. Технічні реквізити інформаційного повідомлення.

Аукціон буде проведений в електронній торговій системі «ПРОЗОРО.ПРОДАЖІ» (адміністратор). Дата проведення аукціону 19.11.2020.

Єдине посилання на аукціон UA-PS-2020-10-20-000014-1.

Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій є посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір: https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2

7. Проект договору оренди В проекті договору оренди  передбачається авансовий внесок орендаря  в розмірі:

2 (дві) місячні орендні плати (за результатом аукціону) у разі якщо переможцем аукціону є особа, що була орендарем станом на дату оголошення аукціону;

6 (шести) місячних орендних плат (за результатом аукціону) у разі якщо переможцем аукціону є інша особа. 

З метою виконання зобов’язань Орендаря за цим договором до або в день підписання цього договору Орендар сплачує на рахунок Орендодавця забезпечувальний депозит               в розмірі двох місячних орендних плат, але в будь-якому разі у розмірі не меншому, ніж розмір мінімальної заробітної плати станом на перше число місяця, в якому укладається цей договір.

 

Начальник управління економічного розвитку                                      Олександр ПЛАКСА

 

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Ананко Сергій Васильович

Реєстрація на сайті

АНОНС ТИЖНЯ

.

Муніципальний розвиток

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Міська«Гаряча лінія» з питань COVID-19: вакцинація під час пандемії

Графік роботи: понеділок-п'ятниця 8:00 до 13:00 

субота-неділя 9:00 до 16.00

Телефон: +38 063 668 22 13 

ПЛАТФОРМА ВЕТЕРАНА ЧЕРКАСЬКИЙ ВИМІР

Безплатна правнича допомога