ОГОЛОШЕННЯ
ПРО ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ НА ПРАВО ПРОДОВЖЕННЯ ДОГОВОРУ ОРЕНДИ –
ЧАСТИНИ ПРИМІЩЕННЯ НА ПЕРШОМУ ПОВЕРСІ БУДІВЛІ МІСЬКОЇ ЛІКАРНІ
ПЛОЩЕЮ 44,8 КВ.М ПО ВУЛ. ГЕРОЇВ ХОЛОДНОЯРЦІВ, 82
1.Інформація про чинний договір оренди:
1.1. Інформація про орендодавця (найменування, його місцезнаходження і контактні дані): Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, код ЄДРПОУ 22799133, м. Сміла, вул. Незалежності, 37, тел. (04733) 24234, електронна адреса: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com
1.2. Інформація про балансоутримувача (найменування, його місцезнаходження і контактні дані): Комунальне некомерційне підприємство «Смілянська міська лакарня» Смілянської міської ради, код ЄДРПОУ 02005026, м. Сміла, вул. Героїв Холодноярців, 82, тел. (04733) 2-41-50, електронна адреса: sm_clinical@ukr.net
1.3. Дата укладення додаткової угоди до договору оренди – 30.06.2020.
1.4. Строк оренди і дата закінчення договору оренди – 1 рік 2 місяці, 31.08.2021.
1.5. Чинний орендар ПП «Аптека 03» має переважне право на продовження договору оренди, яке реалізується шляхом участі в аукціоні на продовження договору оренди.
2. Інформація про об’єкт оренди:
2.1. Загальна інформація: частина приміщення на першому поверсі будівлі міської лікарні площею 44,8кв.м;
Об’єкт оренди в податковій заставі не перебуває та під арештом не знаходиться.
2.2. Вартісні показники об’єкта оренди станом на 31.07.2021:
первісна балансова вартість – 673607,38 грн. без ПДВ
залишкова балансова вартість – 158095,91 грн. без ПДВ.
2.3. Тип об’єкта: нерухоме майно.
2.4. Пропонований строк оренди (згідно заяви) - 4 роки.
2.5. Рішення про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації - відсутні.
2.6. Фотографічне зображення об’єкта - схема розміщення приміщення в плані додається.
2.7. Місцезнаходження об’єкта – Черкаська область, місто Сміла, вул. Героїв Холодноярців, 82.
2.8. Характеристика об’єкта оренди: частини приміщення на першому поверсі будівлі міської лікарні, площею 44,8кв.м. Фундамент – стрічковий, бетонні блоки, стіни - цегляні, перегородки – цегляні, перекриття будівлі – збірні залізобетонні плити, покрівля-плоска, рулонна, підлога – лінолеум, двері – дерев’яні, вікна – металопластик. внутрішнє опорядження – штукатурка, пофарбування, зовнішнє опорядження - штукатурка, пофарбування.
2.9. Технічний стан об’єкта: об’єкт забезпечено комунікаціями електромережі. Поверховий план об’єкта – додається.
2.10. Об’єкт оренди не є пам’яткою культурної спадщини.
2.11. Орендар відшкодовує балансоутримувачу всі витрати, пов’язані з утриманням орендованого майна згідно калькуляції, а також відшкодовує балансоутримувачу витрати пов’язані із землекористуванням (у разі відсутності документів на землю) та плати за землю.
2.12. Умови оренди майна:
1) Стартова орендна плата – 9809,57 грн. без ПДВ;
Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється згідно з чинним законодавством та в повному обсязі спрямовується Орендарем на рахунок балансоутримувача.
Індексація орендної плати – розмір орендної плати за кожній наступний місяць визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за наступний місяць.
2) Строк оренди: 4 роки.
3) Здійснення невід’ємних поліпшень можливо на підставі рішення Орендодавця про надання згоди.
Потенційний орендар повинен відповідати вимогам до особи орендаря, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна".
2.13. Додаткові умови оренди: обслуговування населення – цілодобове (цілодобова аптека).
2.14. Цільове призначення об’єкта оренди – розміщення аптеки (цілодобова).
2.15. Суборенда майна: суборенда об’єкта забороняється.
2.16. Контактні дані працівника балансоутримувача/орендодавця, відповідального за ознайомлення заінтересованих осіб з об’єктом оренди:
Від орендодавця: Чернявська Надія Василівна, тел. (04733) 2-42-34.
Від балансоутримувача: Товстоноженко Ірина Вікторівна, тел. (04733) 2-41-50.
Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з 8.00 до 13.00 за місцезнаходженням об’єкта: м. Сміла, вул. Героїв Холодноярців, 82. Заяви на огляд приймаються на електронну пошту: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com, sm_clinical@ukr.net
3. Інформація про аукціон.
3.1. Спосіб проведення аукціону: електронний аукціон на право продовження договору оренди, за результатами якого буде продовжено діючий договір оренди, або укладений новий з переможцем аукціону.
3.2. Дата та час проведення першого аукціону:
аукціон в електронній формі буде проведено17.09.2021.
Електронний аукціон починається автоматично в час та дату, які визначені в оголошенні про проведення аукціону в електронній торговій системі.
4. Інформація про умови, на яких проводиться аукціон.
4.1. Розмір мінімального кроку підвищення стартової орендної плати під час аукціону становить - 1%, або – 98.00 грн.
4.2. Розмір гарантійного внеску:
для чинного орендаря – 4904,79 грн. без ПДВ;
для інших потенційних орендарів – 19619,14 грн. без ПДВ.
4.3. Особа, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні, сплачує реєстраційний та гарантійний внески для набуття статусу учасника.
Розмір реєстраційного внеску: 600,0 грн.
4.4. При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найвища цінова пропозиція за результатами електронного аукціону.
Після проведення аукціону орендодавцем буде здійснено кваліфікацію переможця, тобто перевірку наданих останнім документів, як вимагаються умовами даного оголошення. У випадку надання неповного пакету документів або ненадання документів, орендодавець має право дискваліфікувати такого учасника-переможця виключно у відповідності до умов Регламенту.
5. Додаткова інформація
5.1. Найменування організатора аукціону – управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, м. Сміла, вул. Незалежності, 37. Часи роботи: з 8.00 до 17.00 (крім вихідних), у п’ятницю – з 8.00 до 15.45, обідня перерва з 13.00 до 14.00.
Телефон для довідок (04733) 2-42-34.
Адреса електронної пошти: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com
ПІБ контактної особи: Чернявська Надія Василівна, тел. (04733) 2-42-34,
5.2. Реквізити рахунків операторів електронних майданчиків, відкритих для сплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків розміщено за посиланням:
Вебсайт сторінки адміністратора –
5.3. Реквізити казначейських рахунків для перерахування реєстраційного внеску оператором електронного майданчику: в національній валюті:
Реєстраційний внесок:
Отримувач: ГУК у Черкаській обл../ тг м.Сміла/24060300/ код: 37930566
р/р UA 488999980314050544000023753 МФО 899998
банк: Казначейство України
Призначення платежу : реєстраційний внесок за об’єкт оренди (вул. Героїв Холодноярців, 82, площа 44.8кв.м)
Сума авансового внеску без ПДВ становить дві місячні орендні плати за результатом аукціону, яка сплачується у відсотковому відношенні:
- місцевий бюджет - 50 відсотків
Отримувач: ГУК у Черкаській обл../ тг м.Сміла/22080402/ код: 37930566
р/р UA 698999980334119850000023753 МФО 899998
банк: Казначейство України
- балансоутримувач - 50 відсотків, реквізити балансоутримувача для сплати коштів/орендної плати за активи (майно): Комунальне некомерційне підприємство «Смілянська міська лікарня» Смілянської міської ради,
код ЄДРПОУ 02005026 ІВАN UA 523052990000026007001601664,
назва банку : АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
6. Технічні реквізити інформаційного повідомлення.
Аукціон буде проведений в електронній торговій системі «ПРОЗОРО.ПРОДАЖІ» (адміністратор).
Дата проведення аукціону 17.09.2021.
Єдине посилання на аукціон (ідентифікатор аукціону LLP001-UA-20210817-30716):
https://auction.e-tender.ua/#/tenderDetailes/963918c310334d908aca239b6daab388
Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій є посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір:
https://info.prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2
7. Проект договору оренди (додається).
В проекті договору оренди передбачається авансовий внесок орендаря в розмірі:
2 (дві) місячні орендні плати (за результатом аукціону) у разі якщо переможцем аукціону є особа, що була орендарем станом на дату оголошення аукціону;
6 (шести) місячних орендних плат (за результатом аукціону) у разі якщо переможцем аукціону є інша особа.
Начальник управління
економічного розвитку Сергій ЗАЙЦЕВ
- Щоб додати коментар, увійдіть