Закрити

ОГОЛОШЕННЯ

ПРО ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ НА ПРАВО ПРОДОВЖЕННЯ ДОГОВОРУ ОРЕНДИ –

ЧАСТИНИ ПРИМІЩЕННЯ НА ПЕРШОМУ ПОВЕРСІ БУДІВЛІ МІСЬКОЇ ЛІКАРНІ

 ПЛОЩЕЮ 44,8 КВ.М ПО ВУЛ. ГЕРОЇВ ХОЛОДНОЯРЦІВ, 82

 

1.Інформація про чинний договір оренди:

1.1. Інформація про орендодавця (найменування, його місцезнаходження і контактні дані):  Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, код ЄДРПОУ 22799133, м. Сміла, вул. Незалежності, 37, тел. (04733) 24234, електронна адреса: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com

1.2. Інформація про балансоутримувача (найменування, його місцезнаходження і контактні дані): Комунальне некомерційне підприємство «Смілянська міська лакарня» Смілянської міської ради, код ЄДРПОУ 02005026, м. Сміла, вул. Героїв Холодноярців, 82, тел. (04733) 2-41-50, електронна адреса: sm_clinical@ukr.net

1.3. Дата укладення додаткової угоди до договору оренди – 30.06.2020.

1.4. Строк оренди і дата закінчення договору оренди – 1 рік 2 місяці, 31.08.2021.

1.5. Чинний орендар ПП «Аптека 03» має переважне право на продовження договору оренди, яке реалізується шляхом участі в аукціоні на продовження договору оренди.

 

2. Інформація про об’єкт оренди:

2.1. Загальна інформація: частина приміщення на першому поверсі будівлі міської лікарні площею 44,8кв.м;

Об’єкт оренди в податковій заставі не перебуває та під арештом не знаходиться.

2.2. Вартісні показники об’єкта оренди станом на 31.07.2021

первісна балансова вартість – 673607,38 грн. без ПДВ

залишкова балансова вартість – 158095,91 грн. без ПДВ.

2.3. Тип об’єкта: нерухоме майно.

2.4. Пропонований строк оренди (згідно заяви)  - 4 роки.

2.5. Рішення про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації -  відсутні.

2.6. Фотографічне зображення об’єкта - схема розміщення приміщення в плані додається.

2.7. Місцезнаходження об’єкта – Черкаська область, місто Сміла, вул. Героїв Холодноярців, 82.

2.8. Характеристика об’єкта оренди: частини приміщення на першому поверсі будівлі міської лікарні, площею 44,8кв.м. Фундамент – стрічковий, бетонні блоки, стіни - цегляні, перегородки – цегляні, перекриття будівлі – збірні залізобетонні плити, покрівля-плоска, рулонна, підлога – лінолеум, двері – дерев’яні, вікна – металопластик. внутрішнє опорядження – штукатурка, пофарбування, зовнішнє опорядження - штукатурка, пофарбування.

2.9. Технічний стан об’єкта: об’єкт забезпечено комунікаціями електромережі. Поверховий план об’єкта – додається.

2.10. Об’єкт оренди не є пам’яткою культурної спадщини.

2.11. Орендар відшкодовує балансоутримувачу всі витрати, пов’язані з утриманням орендованого майна згідно калькуляції, а також відшкодовує балансоутримувачу витрати пов’язані із землекористуванням (у разі відсутності  документів на  землю) та плати за  землю.

2.12. Умови  оренди майна:

1) Стартова орендна плата – 9809,57 грн. без ПДВ;

Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється згідно з чинним законодавством та в повному обсязі спрямовується Орендарем на рахунок балансоутримувача.

Індексація орендної плати – розмір орендної плати за кожній наступний  місяць визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за наступний місяць.

2) Строк оренди: 4 роки.

3) Здійснення невід’ємних поліпшень можливо на підставі рішення Орендодавця про надання згоди.

Потенційний орендар повинен відповідати вимогам до особи орендаря, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна".

2.13. Додаткові умови оренди: обслуговування населення – цілодобове (цілодобова аптека).

2.14. Цільове призначення об’єкта оренди – розміщення аптеки (цілодобова).

2.15.  Суборенда майна: суборенда об’єкта  забороняється.

2.16. Контактні дані працівника балансоутримувача/орендодавця,  відповідального за ознайомлення заінтересованих осіб з об’єктом оренди:

Від орендодавця: Чернявська Надія Василівна, тел. (04733) 2-42-34.

Від балансоутримувача: Товстоноженко Ірина Вікторівна, тел. (04733) 2-41-50.

Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з 8.00 до 13.00 за місцезнаходженням об’єкта: м. Сміла, вул. Героїв Холодноярців, 82. Заяви на огляд приймаються на електронну пошту: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com, sm_clinical@ukr.net

3. Інформація про аукціон.

3.1. Спосіб проведення аукціону: електронний аукціон на право продовження договору оренди, за результатами якого буде продовжено діючий договір оренди, або укладений новий з переможцем аукціону.

3.2. Дата та час проведення першого аукціону:

аукціон в електронній формі буде проведено17.09.2021.

Електронний аукціон починається автоматично в час та дату, які визначені в оголошенні про проведення аукціону в електронній торговій системі.

4. Інформація про умови, на яких проводиться аукціон.

4.1. Розмір мінімального кроку підвищення стартової орендної плати під час аукціону  становить - 1%, або – 98.00 грн.

4.2. Розмір гарантійного внеску:

для чинного орендаря – 4904,79 грн. без ПДВ;

для інших потенційних орендарів – 19619,14 грн. без ПДВ.

4.3. Особа, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні, сплачує реєстраційний та гарантійний внески для набуття статусу учасника.

Розмір реєстраційного внеску: 600,0 грн.

4.4. При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найвища цінова пропозиція за результатами електронного аукціону.

Після проведення аукціону орендодавцем буде здійснено кваліфікацію переможця, тобто перевірку наданих останнім документів, як вимагаються умовами даного оголошення. У випадку надання неповного пакету документів або ненадання документів, орендодавець має право дискваліфікувати такого учасника-переможця виключно у відповідності до умов Регламенту.  

5. Додаткова інформація

5.1. Найменування організатора аукціону – управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, м. Сміла, вул. Незалежності, 37. Часи роботи: з 8.00 до 17.00 (крім вихідних), у п’ятницю – з 8.00 до 15.45, обідня перерва з 13.00 до 14.00.

Телефон для довідок (04733) 2-42-34.

Адреса електронної пошти: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com

ПІБ контактної особи: Чернявська Надія Василівна, тел. (04733) 2-42-34,

5.2. Реквізити рахунків операторів електронних майданчиків, відкритих для сплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків розміщено за посиланням:

Вебсайт сторінки адміністратора –

5.3. Реквізити казначейських рахунків для перерахування реєстраційного внеску оператором електронного майданчику: в національній валюті:

Реєстраційний внесок:

Отримувач: ГУК у Черкаській обл../ тг м.Сміла/24060300/ код: 37930566

р/р UA 488999980314050544000023753 МФО 899998

банк: Казначейство України

Призначення платежу : реєстраційний внесок за об’єкт оренди (вул. Героїв Холодноярців, 82, площа 44.8кв.м)

Сума авансового внеску без ПДВ становить дві місячні орендні плати за результатом  аукціону, яка сплачується у відсотковому відношенні:

- місцевий бюджет - 50 відсотків

Отримувач: ГУК у Черкаській обл../ тг м.Сміла/22080402/ код: 37930566

р/р UA 698999980334119850000023753  МФО 899998

банк: Казначейство України

- балансоутримувач - 50 відсотків, реквізити балансоутримувача для сплати коштів/орендної плати за активи (майно): Комунальне некомерційне підприємство «Смілянська міська лікарня» Смілянської міської ради,

код ЄДРПОУ 02005026 ІВАN   UA 523052990000026007001601664,

назва банку : АТ КБ «ПРИВАТБАНК»

6. Технічні реквізити інформаційного повідомлення.

Аукціон буде проведений в електронній торговій системі «ПРОЗОРО.ПРОДАЖІ» (адміністратор). 

Дата проведення аукціону 17.09.2021.

Єдине посилання на аукціон  (ідентифікатор аукціону LLP001-UA-20210817-30716):

https://auction.e-tender.ua/#/tenderDetailes/963918c310334d908aca239b6daab388

Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій є посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір:

https://info.prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2

 

            7. Проект договору оренди (додається).

В проекті договору оренди  передбачається авансовий внесок орендаря  в розмірі:

2 (дві) місячні орендні плати (за результатом аукціону) у разі якщо переможцем аукціону є особа, що була орендарем станом на дату оголошення аукціону;

6 (шести) місячних орендних плат (за результатом аукціону) у разі якщо переможцем аукціону є інша особа. 

 

 

Начальник управління

економічного розвитку                                                            Сергій ЗАЙЦЕВ

 

Категорія: 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Ананко Сергій Васильович

Реєстрація на сайті

АНОНС ТИЖНЯ

.

Муніципальний розвиток

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Міська«Гаряча лінія» з питань COVID-19: вакцинація під час пандемії

Графік роботи: понеділок-п'ятниця 8:00 до 13:00 

субота-неділя 9:00 до 16.00

Телефон: +38 063 668 22 13 

ПЛАТФОРМА ВЕТЕРАНА ЧЕРКАСЬКИЙ ВИМІР

Безплатна правнича допомога